מחקר מילות מפתח: 5 צעדים פשוטים למחקר נכון - Creauto
18035
rtl,single,single-post,postid-18035,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1200,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-theme-ver-11.0,qode-theme-bridge | shared by themes24x7.com,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive
 

מחקר מילות מפתח: 5 צעדים פשוטים למחקר נכון

מחקר מילות מפתח: 5 צעדים פשוטים למחקר נכון

 

 

קידום אורגני בגוגל הוא נטבח חשוב אם לא הכי חשוב לעסק או למוצר שלך.

כמו השדרה הכי תוססת בעיר, קידום אורגני זה המיקום הטוב ביותר שהעסק שלך יכול להיות בו.

אך בשביל להיות בשדרה התוססת, צריך למצוא את הביטויים הכי חזקים בהם כדאי לעסק שלך להופיע בהם.

 

אנשים שגולשים באינטרנט מאוד עסוקים , ואין להם זמן רב לבזבז. אם אם הם לא מוצאים אותך בשניות הראשונות שלאחר החיפוש, הם לעולם לא ימצאו אותך.

 

1. מילות מפתח קצרות ראשיות הן בגדר חובה

 

מילות מפתח אלה הן המילים הגדולות שמהן נגזרות כל הביטויים הארוכים יותר.

אפשר להחשיב אותם כראשי המשפחה. כשתמצא את הביטויים הללו – שאגב מאוד קל למצוא אותם כי זו ההגדרה הכללית של המוצר או השירות שלך למשל: “מרכזיה לעסק”, תוכל להמשיך את שאר המחקר שלך בהתבסס עליהם.

 

2. בצע סיעור מוחות לגבי מילות מפתח

 

תחשוב עם עצמך מהן המילות מפתח שיכולות לבוא מתוך הביטויים הראשיים שמצאת בשלב הראשון. נסה להכנס לראש של הלקוח שלך. מה הם ירשמו בשורת החיפוש כדי למצוא אותך?  גולשים לרוב מנסחים בצורה שונה את השירות שלך ולכן חשוב למצוא את המילים שהם חושבים עליהם.

 

3. למד את המתחרים שלך

 

המון פעמים אפשר למצוא את המילות מפתח של המתחרים בכניסה פשוטה לאתר שלהם. אילו מילים או ביטויים ממחישים את השירות או המוצר שלהם? אלה המילים שאתה צריך לשים לב אליהן. אך חשוב לדעת שלא כל מה שהמתחרים שלך עושים נכון לגבייך. תוכל למצוא פרצות ומילות פחות תחרותיות בביטויים שהם לא חשבו עליהם, או שפשוט לא רלונטיים להם אבל לך מאוד טובים.

 

4. שימוש בכלי מחקר

 

אל תעשה יותר מהעבודה הדרושה עבור מחקר טוב. אף אחד לא ממציא את הגלגל.יש כלים שיתנו לך מידע משמעותי וחיוני להצלחה שזמינים לכל אחד מאיתנו. בנוסף תוכל להיעזר בגוגל טרנד’ס , כלי שיעזור לך לעקוב אחר מגמות בביטויים שלך.

 

5. רשום את הכל מסודר

 

קח את כל האינפורמציה שאספת וסדר אותה. סדר הכל באקסל לפי עמודות של ביטוי, כמות חיפושים חודשית, מידת התחרותיות של הביטוי.

בנוסף סדר הכל לפי קבוצות:

נושא אב: המילות מפתח עם הכמות חיפושים הגדולה ביותר לכל עמוד.

 

ערך:אילו מילות מפתח יתנו לעסק שלך את הסיכוי הטוב ביותר להמיר גולש למכירה?

להיות מדורג ב”איך למצוא עורך דין טוב” לעומת “עורך דין פלילי בחיפה” מן הסתם ישפיע מאוד על כמות ההמרות מכל ביטוי.

 

 

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.

 

צריך יותר לידים, מכירות ?
 תן למומחים שלנו לייצר לך זרם בלתי פוסק של לידים ופניות חדשות

השאר פרטים עכשיו ונדבר 


 
close-link