קידום ממומן בפייסבוק - 7 טיפים לכתיבת מודעה | קריאוטו Creauto
17637
rtl,single,single-post,postid-17637,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1200,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-theme-ver-11.0,qode-theme-bridge | shared by themes24x7.com,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

7 טיפים לכתיבת מודעות בקידום ממומן בפייסבוק

קידום ממומן בפייסבוק – 7 טיפים לכתיבת מודעות

קידום ממומן בפייסבוק זה תחום דינמי ופייסבוק מציעה למפרסמיה חידושים ושינויים שעוזרים להם להרוויח יותר

קידום ממומן בפייסבוק צובר תאוצה בקרב יותר ויותר חברות ומפרסמים ולכן הגולש עמוס במסרים מכל עבר.

ניהול עמוד פייסבוק לא מסתכם רק בהעלאת פוסטים נחמדים, אנו כאן כדי לעזור לזכות בתשומת הלב שלהם, ולכן גיבשנו עבורכם מספר טיפים שימושיים שיגרמו למודעות שלכם לפנות לפסיכולוגיית המשתמש.

מפרסמים אמיתיים בפייסבוק תמיד לומדים טריקים חדשים ומרחיבים את ארגז הכלים שלהם. אם תפסיקו ללמוד בעולם המתקדם של היום, כנראה שתמצאו את עצמכם מאחורי המתחרים.

 

וזאת הסיבה שאנחנו כאן נותנים את הטיפים החשובים האלה בחינם לקהל הקוראים שלנו!

בסופו של דבר מודעה מנצחת בפייסבוק נמדדת ב2 פרמטרים עיקריים:

  1. עיצוב מעולה שמושך את עיני הגולשים ויוצרת תשוקה למוצר/שירות שלכם
  2. טירגוט סופר ממוקד שיופיע רק לעיניים של לקוחות פוטנציאליים.

 

הנה 7 טיפים אפקטיביים לכתיבת מודעות מנצחות ל- קידום ממומן בפייסבוק!

 

פרסום ממומן בפייסבוק 7 טיפים

 

1. תמיד תבדקו מספר רב של עיצובים

 

לעולם אל תניחו כלום מראש בקידום ממומן בפייסבוק. תמיד תעשו טסטים במקום לחשוב יותר מדי מה יעבוד ומה לא. לא משנה כמה אתם מנוסים וכמה זמן אתם עוסקים בקידום ממומן בפייסבוק, תמיד תבדקו רעיונות חדשים למודעות ולטירגוטים.

כל פעם שתיצרו קמפיין חדש, קחו את הזמן ליצור לפחות 5 עיצובי מודעות ולאחר מכן תבדקו אותן. למשל אם החלטתם ללכת על 2 כתיבות טקסט ו 2 עיצובי מודעות – בשילוב הוריאציות יצא לכם 4 מודעות חדשות ושונות לחלוטין ששווה לראות מי תביא את הביצועים הטובים ביותר לעסק שלכם.

מניסיון אישי אנו יכולים להעיד כי לא פעם מצאנו וריאציות שלפני כן לא חשבנו שיצליחו ולימים נהפכו למודעות הראשיות שלנו, וכל זאת בגלל שאנו תמיד בודקים. לא משנה מה, הרעיונות המשוגעים יכולים להצליח יותר טוב מהמודעות הסטנדרטיות. בנוסף חשוב לזכור כי חייב לרענן מודעות לעיני הקהל ולא ליצור מצב של “שובע” אצלהם.

 

board-chalk-chalkboard-459793

 

 

2. הבינו מי הלקוחות שלכם

 

לכל עסק יש את הקהל הייחודי שלו עם הצרכים שלו. באמצעות הבנה מי הלקוח שלכם תוכלו להעלות מולו מודעות פייסבוק אשר רלוונטיות ביותר.

גבר או אישה? מקצוע או תפקיד? מה הבעיה הגדולה של הלקוח שלכם?

ברגע שהבנתם יותר מי סוגי הלקוחות שלכם, תיצרו מודעות לכל אחד בנפרד אשר מטורגטת בדיוק להם ולבעיות שלהם וכמובן מדברת על הבעיה הכי גדולה שלהם.

 

טירגוט לקהל היעד

טירגוט לקהל היעד

 

3.  הוסיפו הוכחות

 

הידעתם שהמניע הכי גדול שלנו הוא הפחד?

אנשים מפחדים לרכוש את המוצר שלכם כי הם מפחדים להפסיד כסף או מפחדים לקבל החלטה שגויה. ולכן מוצרים חינמיים הם אפקטיביים כל כך. ולא מדובר כאן רק על כסף. חינם שווה חוסר פחד.

 

בשימוש של קידום ממומן בפייסבוק אנו לא ממליצים לתת את המוצר שלכם בחינם, אלא להוסיף הוכחות חברתיות במודעות שלכם שיפיגו את פחד הקהל שלכם.

הוכחה חברתית להפגת הפחד יכולה להיות המלצות מאנשים מוכרים. כך המוצר שלכם ישר יקבל אמינות בדעתם של הלקוחות הפוטנציאליים.

 

אם אין ברשותכם המלצות, תוכלו לציין נתון בעסק שלכם. למשל “אנו משרתים מעל 10,000 אנשים ברחבי העולם”.

זאת הוכחה בפני עצמה. העיניים של הלקוחות שלכם יבינו שחייבת להיות לכך סיבה ויסיקו שהמוצר אכן איכותי.

 

Webp.net-compress-image (1)

 

4. הנעה לפעולה – השתמשו בה!

 

הוספת הנעה לפעולה במודעות שלכם תגדיל כנראה את אחוזי ההקלקה על המודעה או תהפוך את המודעה ליותר מעניינת, ומן הסתם תפחית את העלות לתוצאה.

 

למה הנעה לפעולה כה חשובה אתם שואלים? כי היא מפחיתה את חוסר ההבנה של המשתמש ומסבירה לו מה הוא צריך לעשות.

אם לדוגמא יהיה רשום במודעה “הירשם עכשיו לניוזלטר שלנו וקבל 10%..” והמודעה מובילה לדף נחיתה, המשתמש יבין כי הוא צריך להירשם על מנת לקבל את ההטבה.

 

cable-call-communication-33999

 

 

5 השתמשו בפסיכלוגיית הצבעים לטובתכם

 

כוח הצבעים והפסיכולוגיה של כל אחד מהן על הלקוחות שלכם בפייסבוק הוא ויטאלי, ואם לא ידעתם זאת עד היום, חבל.

90% מההחלטות המהירות שלנו לגבי מוצר מסויים נקבעות לפי צבע!

אנשים מבוגרים למשל, אוהבים צבע כחול, סגול וירוק. בעוד שצעירים אוהבים אדום, צהוב וכתום.

ככל שמתבגרים ההעדפות בצבעים הופכות לכהות יותר.

 

animal-bird-colorful-45911

 

 

6. השתמשו בהלחצות

 

אין דבר יותר גרוע מאשר לפספס מבצע כי איחרנו קצת. אנחנו מרגישים רק שאנחנו מפספסים משהו ואפילו יותר גרוע שמפסידים אותו.

שימוש בהלחצה בקידום ממומן בפייסבוק גורמים לקהל שלנו להתייחס למודעה ולהרגיש כי זה משהו שעומד להיגמר.

יש מגוון של ביטויים שקופירייטרים משתמשים בהם בכותרות על מנת ליצור התלהבות.

לזמן מוגבל!

רק היום!

הזדמנות אחרונה!

 

fashion-hand-hurry-4956

 

 

7. טיפ לבעלי תקציב נמוך בפייסבוק

 

היו ספציפיים מאוד לגבי המיקוד של המודעה שלכם. הקהל שלכם הוא אף פעם לא כולם! מקדו את עצמכם לקהל מטרה אחד או שתיים והשקיעו את המשאבים הכספיים בפרסום רק עליהם. בנוסף כמו שציינו קודם, הביאו להם מסר מדוייק שידבר אליהם ולבעיות שלהם. אם אתם נותנים שירות בכפר סבא למשל, למה שלא תתחילו את המודעה ב”תושב כפר סבא?” משכו את תשומת הלב שלכם בעזרת מיקוד מדוייק ותראו תוצאות סופר טובות.

מניסיון, כי אנו עובדים כך (:

 

תקציב בפייסבוק

תקציב בפייסבוק

 

 

אין ספק שפרסום בפייסבוק הוא תחום מורכב ודינמי המשתנה כל הזמן, מקווים שעזרנו

עכשיו זה תלוי בכם, 7 טיפים שבהחלט יכולים לתת לכם דחיפה קדימה בכל הנוגע לעולם הפרסום ממומן בפייסבוק.

 

קריאוטו הינה סוכנות פרסום דיגיטל מתקדמת אשר מירב פעילותה סובב סביב פלטפורמת הפייסבוק.

כיום המשרד פרסום בחיפה ואנו נותנים מענה שירותי בכל הארץ.

 

 

 


איך אנחנו יכולים לעזור בשיווק העסק שלך?

השאיר/י פרטים ונשמח לתת לך מידע נוסף (:

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.

 

צריך יותר לידים, מכירות ?
 תן למומחים שלנו לייצר לך זרם בלתי פוסק של לידים ופניות חדשות

השאר פרטים עכשיו ונדבר 


 
close-link