[קייס סטאדי] כך ייצרנו 81 לידים ב29 יום לחברת השקעות נדל"ן - Creauto
17196
rtl,single,single-post,postid-17196,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1200,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-theme-ver-11.0,qode-theme-bridge | shared by themes24x7.com,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive
 

[קייס סטאדי] כך ייצרנו 81 לידים ב29 יום לחברת השקעות נדל”ן

מערכת נדלן (1)

[קייס סטאדי] כך ייצרנו 81 לידים ב29 יום לחברת השקעות נדל”ן

 

 

מערכת נדלן (1)

 

 

בהמשך למאמר הקודם, הבנו שצריך להעביר את הלקוחות הפוטנציאליים שלנו בתהליך שבנוי מכמה שלבים.

 

1. מודעות/חשיפה – כך הגולש יוצר איתך אינטרקציה ראשונית

2. מעורבות – הגולש מבקר באתר שלך במאמר בעל ערך / מוריד מדריך חינמי שאתם מחלקים

3. רכישה – הלקוח מכיר אתכם, סומך עליכם ומחליט ליצור קשר/לרכוש את המוצר

כדי שתבינו יותר טוב איך כל זה עובד נציג לכם Case Study – מקרה אמיתי עם לקוח שלנו מתחום ההשקעות בנדל”ן

 

מודעות למותג

בשלב הראשון, רצינו לסנן אנשים שמתעניינים/חושבים להשקיע בנדל”ן – יש להם סוג של עניין גם אם הוא מזערי.

לשם כך העלנו מאמר שהכותרת שלו היא “יש לכם רק 200 אלף ש”ח להשקעה – קיימות אפשרויות אטרקטיביות להשקעה”.

להלן דוגמא:

148726-OTY27D-193 (1)

הכנו את הגולשים מבעוד מועד שהולכים לדבר על השקעות של מינימום 100 אלף , כך שמי שחשב להשקיע בפחות סביר להניח לא יכנס ולא יתעניין.

מבעוד מועד בדף המאמר הטמענו את הפיקסל של פייסבוק –  פיסת קוד שמטמיעים אותה באתר על מנת שמערכת פרסום בפייסבוק תוכל לאתר את מי שנכנסו לאתר שלכם ולפרסם רק להם. כמובן שזו ההגדרה הכללית, יש עוד הרבה מעבר לזה ונדבר על כך במאמרים הבאים.

אוקיי, אז מה שיש לנו עד עכשיו זה קהל שנכנס למאמר , הצביע על עצמו כמתעניין בתחום ההשקעות

ובאמצעות הפיקסל של פייסבוק אנחנו נפנה לקהל הזה בלבד ונשווק לו את השלב הבא במערכת.

 

מעורבות עם תוכן

השלב הבא זה להציג לקהל המטרה שנכנס למאמר את טופס הלידים על מנת שישאיר פרטים ליצירת קשר.

 

חילקנו את השלב הזה ל-2:

 

1.אנשים שקראו את המאמר ב3 יום האחרונים יראו טופס לידים בתקציב גבוה – כי הם פוטנציאליים מאוד והסיכוי שלהם להשאיר פרטים גבוה

2.גולשים שקראו את המאמר מ3 יום ומעלה יראו טופס לידים טיפה שונה בניסיון נוסף להוציא מהם פרטים.

 

להלן אחת המודעות:
148726-OTY27D-193

וכמובן התוצאה הסופית לחודש האחרון 81 לידים חמים איכותיים שתיאמו איתם פגישות מכירה במשרדי החברה.

 

 

Untitled-2-dasdasdasd

 

לאחר מכן הרמנו קמפין נוסף שנועד לחזק את האמון עם האנשים שבחרו לא להשאיר פרטים.

 זאת באמצעות אופציית ה Exlude הקיימת בכל קמפיין .

 

אקסקלוד (1)

כל הגולשים שבחרו לא להשאיר פרטים גם אחרי כל השלבים –  נציג להם מאמר תדמיתי על החברה אשר מספר יותר על הפרוייקט ועל ההשקעה כולל סיפורי הצלחה מהשקעות קודמות.

כל זאת על מנת לתת יותר ביטחון לגולשים שזה המקום הבטוח ביותר להשקיע את הכסף שלהם.

 

מי שקרא את המאמר,קיבל יותר ביטחון בחברה ובמוצר ולכן נציג לו שוב הזדמנות נוספת להשאיר פרטים

באמצעות טופס לידים שיקפוץ רק לקהל הספציפי הזה.

 

בקרוב יצא מדריך שלב אחרי שלב איך תוכלו ליישם זאת בעסק שלכם.

אם יש לכם שאלות נשמח שתציגו אותן בתגובות למטה 

 


מעוניינים במערכת לידים אוטומטית לעסק שלכם?

השאירו פרטים ונשמח לתת לכם מידע נוסף (:

1Comment

 

צריך יותר לידים, מכירות ?
 תן למומחים שלנו לייצר לך זרם בלתי פוסק של לידים ופניות חדשות

השאר פרטים עכשיו ונדבר 


 
close-link