למה אני מקבל הרבה קליקים אבל אין תוצאות ? - Creauto
17344
rtl,single,single-post,postid-17344,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1200,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-theme-ver-11.0,qode-theme-bridge | shared by themes24x7.com,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive
 

למה אני מקבל הרבה קליקים אבל אין תוצאות ?

12122121מודעה נאץ

למה אני מקבל הרבה קליקים אבל אין תוצאות ?

 

בטח אתם נתקלים לא פעם בבעיה הזאת.
אתם מקימים קמפיין תנועה “Traffic” לאתר/ לדף נחיתה שלכם ומתחילים להזרים תנועה גדולה לאתר.
נתוני המודעות שלכם טובים מאוד, המחיר לקליק נמוך ומאות נכנסים לאתר.
מעולה! אבל אתם שואלים את עצמכם “למה אני לא מקבל מספיק תוצאות/לידים ביחס לכמות שנכנסה לאתר שלי?”

אז אנחנו לא צריכים לספר לכם כמה פייסבוק יודעת עלינו, על אופי השימוש שלנו בפייסבוק וכו’
כפי שהוסבר במדריך איך לפרסם בפייסבוק , פייסבוק צוברת מידע על הלקוחות שלכם, היא יודעת מי מהם עשוי להקליק, מי מהם עשוי לעשות לייק לפוסט שלכם וסוד קטן…
מי מביניהם עלול גם להכנס לאתר ובאמת לנחות לזמן ממושך מהממוצע.

 

איך זה קורה אתם שואלים?
קודם כל נחזור להגדרה של Link Click – האופציה שעד היום עבדתם איתה.
קליק – זה אדם שהקליק על הלינק דרך המודעה שלכם. אבל המקרים הבאים עלולים לקרות

– אדם שהקליק עלול לסגור את הדף לפני שהוא נטען
– אדם שהקליק ממתין זמן רב שהאתר יטען ,איבד סבלנות ויצא מהדף.

אז כמו שהבנו, קליק לאתר שלכם לא אומר הרבה מכיוון שישנם המון פיתויים לאותו אדם שנכנס למודעה שלכם
אולי הילד בדיוק בוכה והוא עוזב הכל? אולי שלחו לו הודעה חשובה בוואטספ מהעבודה שהסיחה את דעתו?

אתם חייבים להבין שאתם לא מרכז העניינים לאותו “קליק”.
QUALITY OVER QUANTITY – קליקים איכותיים לפעמים יהיו שווים הרבה יותר מסתם אינספור קליקים לא מניבים.
בדיוק כמו שאנחנו עושים בחלק ממערכות הלידים שאנחנו בונים

אז פייסבוק עם המידע הרב שלה פיתחה פרמטר חדש – אופטימיזציה לפי “צפיה בדף נחיתה”.

אופטימזציה לפי צפיה בדף נחיתה היא בעצם דרישה מפייסבוק להביא לנו אנשים שבסבירות גבוהה לא רק להקליק על המודעה שלנו,
אלא גם לטעון את האתר במלואו, ואולי אם אתם מספיק מעניינים לשהות זמן מסוים ולבצע פעולות שרצויות לעסק שלכם

 

האם תמיד אני צריך לעשות אופטימיזציה לפי צפיה בדף נחיתה?

ממש לא,
אם המטרה שלכם היא יותר המרות באתר – תשתמשו בקמפיין המרות לפי הפעולה הרצויה. (קמפיין המרות לא יעבוד טוב אם אין לפחות 15-25 המרות שבועיות)
אם המטרה שלכם היא שאנשים יצפו באתר שלכם באופן כללי – תשתמשו בקמפיין המרות לפי VIEW CONTENT .
אבל, אם המטרה שלכם היא להשיג אנשים שיצפו בדף נחיתה ספציפי מאוד – אופטימיזציה לפי צפיה בדף נחיתה יכולה להיות האופציה הטובה עבורכם.

 

לפני שאתם רצים לפרסם עם האופציה החדשה
אתם חייבים שהפיקסל של פייסבוק יהיה מותקן במלואו אחרת פייסבוק לעולם לא תוכל לקבל נתונים מהאתר שלכם אודות הגולשים שהכנסתם עד כה לאתר.

ומשפט לסיום, היופי בפרסום שאין חוקים

כי אם קמפיין תנועה לאתר עובד לכם מעולה – למה לא להמשיך עם הסוס המנצח?
במקרה כזה,אל תעצרו את הקמפיין פשוט תריצו במקביל ad set נוסף עם אופטימיזציה לדף נחיתה ולאחר מכן תוכלו למדוד מי יותר אפקטיבי.

 

 

 

[קמפיין אמיתי] – איך השגנו ללקוח שלנו מתחום הנדל”ן מעל 30 לידים ב3 שבועות,כל ההסברים בקישור לחצו כאן

Untitled-2 (3)


מעוניינים במערכת לידים אוטומטית לעסק שלכם?

השאירו פרטים ונשמח לתת לכם מידע נוסף (:

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.

 

צריך יותר לידים, מכירות ?
 תן למומחים שלנו לייצר לך זרם בלתי פוסק של לידים ופניות חדשות

השאר פרטים עכשיו ונדבר 


 
close-link