למה קידום אורגני בגוגל נשאר המלך של הלידים והמכירות בקרב עסקים? - Creauto
19195
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-19195,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1200,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-theme-ver-11.0,qode-theme-bridge | shared by themes24x7.com,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive,elementor-default

למה קידום אורגני בגוגל נשאר המלך של הלידים והמכירות בקרב עסקים?

 

 

לא תמצאו היום עסק שאין לו נוכחות אינטרנטית – אבל האם אתר האינטרנט שלכם משמש ערוץ שיווק חזק, אשר אוסף עבורכם לידים או מייצר מכירות?

אם התשובה היא “לא” – חשוב שתדעו, שאתר האינטרנט שלכם הוא ערוץ שיווקי בעל פוטנציאל אינסופי, הוא יכול להגיע לכל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, להגדיל את מאגר המתעניינים בשירותים שלכם – ולחולל מהפך במכירות!

אם הייתם רוצים להגדיל את היקפי העסקאות או המכירות של העסק, להגיע לעוד לקוחות פוטנציאליים, וליהנות מעוד הכנסות – קידום אורגני בגוגל הוא, ללא ספק, ערוץ שאתם פשוט חייבים להשקיע בו ב – 2019.

 

קידום אורגני בגוגל הוא בהחלט לא הדרך היחידה לשיווק באינטרנט – אבל לצד אפשרויות אחרות לקידום ולשיווק, הקידום האורגני בגוגל, לשנת 2019, מסתמן כבחירה נכונה – בעיקר (אבל לא רק) לעסקים קטנים ובינוניים, בעלי תקציב שיווק מוגבל.

 

העלות הממוצעת לליד לפי תעשייה ולפי ערוץ פרסום בחסות SurveyAnyplace הכריעה פה אחד כי – לידים מקידום אורגני בגוגל, הם הזולים ביותר בהשוואה לשאר הערוצים.

 

ערכנו עבורכם את המדריך הממוקד לאנשים עסוקים – למה כדאי להתחיל להשקיע בקידום אורגני בגוגל – החל מהיום?

 

 

קידום אורגני – הדרך היעילה, הרווחית, והנכונה ביותר לשמור על העסק בצמיחה

 

בכל יום, מבוצעים בגוגל ישראל עשרות אלפי חיפושים – וחלק מהחיפושים הללו מבוצעים על ידי הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, בשעה שהם מחפשים מוצרים או שירותים בדיוק כמו אלה שאתם מציעים.

השאלה היא – מה אתם צריכים לעשות, על מנת למקם את האתר שלכם בין אלה המופיעים במעלה תוצאות החיפוש של גוגל, אלה שזוכים לאחוזי הקלקות גבוהים, ולמבול של פניות מלקוחות וגולשים באתר?

התשובה היא קידום אורגני. קידום אורגני הוא התהליך המשפר (זה מכונה גם תהליך אופטימיזציה) את האתר, ביחס לביטויים שהלקוחות שלכם מחפשים בגוגל.

תהליך הקידום האורגני מגדיל את כמות הפניות של לקוחות מהאתר – ו”על הדרך”, הוא הופך את האתר שלכם נכון יותר לגולשים וללקוחות המעוניינים לפנות אליכם, ממלא את האתר בתכנים מעניינים וקריאים, וממתג אתכם גבוה יותר מעל המתחרים. הנה לפניכם, כל הסיבות לקדם את האתר אורגנית:

#1 – אתם חייבים לספק ערך ללקוחות (וללקוחות פוטנציאליים) שלכם

 

השיווק של היום, הוא ממש לא מה שהיה פעם. בעוד פעם, ערוצי שיווק ומכירות הסתפקו במסרים קצרים (כי משלמים לפי מילה או לזמן שידור) – היום, עסקים מצליחים הם עסקים שלקוחות זוכרים אותם – בעיקר, בשל הערך, המידע, הרלוונטיות, המקצועיות, והידידותיות שהעסק משדר – בפלטפורמות המקוונות שלו.

קידום אורגני עוסק בדיוק בזה – המקדם שלכם רוצה לדעת מה הלקוחות שלכם מחפשים, ולהציב את אתר האינטרנט שלכם במעלה תוצאות החיפוש – כאתר שמספק מידע רלוונטי ושימושי ללקוחות, עם מאמרים, כתבות, ותכנים מעודכנים.

#2 – אתם חייבים לדעת מה הלקוחות שלכם מחפשים

בתהליך הקידום האורגני, קביעת האסטרטגיה מבוצעת על פי מחקר חיפושי וביטויי מפתח, כדי לדעת – מה מעניין את הלקוחות שלכם, ואיך לפנות אליהם. המשמעות? אתם יודעים בכל עת מה מעניין את הלקוחות הפוטנציאליים, מתאימים את אתר האינטרנט והתכנים שבו לצרכי הלקוחות – ואתם אוספים שפע של פניות מלקוחות חדשים, שמעוניינים להתחיל לעבוד איתכם

#3 – אתם רוצים לעקוף את המתחרים שלכם

 

מחקרים מראים כי פחות מ – 6% מהגולשים נכנסים לעמוד השני של תוצאות החיפוש בגוגל. זה אומר, שבכל ביטוי מפתח שהלקוח הפוטנציאלי שלכם מחפש – אם אתם לא מופיעים במעלה תוצאות החיפוש – אתם לא קיימים מבחינתו.

המשמעות היא, שבפלטפורמה האינטרנטית של מנוע החיפוש הכי גדול בארץ (ובעולם) – אתם רוצים לעקוף את המתחרים בביטויי מפתח שמתאימים לעיסוק שלכם. אתם רוצים להיות מעודכנים יותר, נרחבים יותר, מקצועיים יותר ולהכיל יותר מידע באתר האינטרנט – אם תצליחו להופיע בחמשת המקומות הראשונים בחיפושים בביטויי מפתח חשובים – כמות הפניות לעסק שלכם תגדל באופן דרמאטי.

 

 

 

#4 – אתם רוצים לשלם פחות על כל פניה של לקוח פוטנציאלי

 

בעגה המקצועית זה מכונה ROI – Return on Investment, ולא תמצאו שיטה יעילה יותר לשיווק העסק שלכם, ביחס לקידום אורגני בגוגל.
גוגל, “מלך האינטרנט” מספק שפע של כלי מעקב אחר ביצועי הקידום האורגני שלכם, איסוף לידים וביצוע מה שנקרא “מטרות” בכל דף (מטרה, באנגלית Goal, יכולה להיות לחיצה על כפתור דוגמת כפתור “הוסף לסל הקניות”, שליחת טופס צור קשר, וכדומה – אתם קובעים את המטרות השיווקיות בדף). אם הקידום האורגני שלכם לא מספק את כמות הלידים שציפיתם לה – אתם תמיד יכולים לרענן את אסטרטגיית השיווק, לשפר את רשימת ביטויי המפתח, ולהמשיך להשקיע באופטימיזציה של האתר ושל האסטרטגיה שלכם – כך, לאורך הקידום, תשקיעו פחות ופחות – ותקבלו יותר ויותר.

#5 – אתם רוצים נוכחות חזקה במקום שבו כל הלקוחות שלכם נמצאים

 

מחקרים מהשנים האחרונות, מראים בבירור כי ביחס לקמפיינים (זמניים) של קידום ממומן (בגוגל או בפייסבוק) – קידום ממומן זוכה לכמות גבוהה יותר של לידים (כלומר פניות מהאתר). הסיבות הן בוודאי רבות ומגוונות – אבל סיבה אחת היא רמת האמינות והמוניטין המקצועי והחיובי ממנו נהנים, באופן אוטומטי, אתרי אינטרנט עסקיים שמופיעים במעלה תוצאות החיפוש.

גם לקוחות שמחפשים עסקים לעבוד איתם (B2C) וגם עסקים המחפשים עסקים אחרים לשיתוף פעולה עסקי (B2B) – נהנים מכמויות גדולות יותר של פניות לאורך זמן – דרך קידום אורגני בגוגל.

#6 – אתם נהנים מרמה גבוהה של אמינות בעיני הלקוחות

 

בהמשך ליתרון הקודם של הקידום הממומן בגוגל, חשוב להבין כי המוניטין הנתפש בעיני הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, של עסק חזק ומשקיען, כשאתם מופיעים במעלה תוצאות החיפוש של גוגל – מאמצי השיווק והמכירות של עסקים המקבלים פניות מלקוחות כשהם מופיעים גבוה בתוצאות החיפוש – הם פחותים.

בניגוד לפניות כתוצאה מקידום ממומן (שם ברור ללקוח שהמודעה ממומנת ולא נובעת מ”תעודת איכות” שהאתר קיבל מגוגל), כשהאתר שלכם מופיע גבוה בתוצאות החיפוש – הגולש מבין שאתם משקיעים באתר, ומניח באופן אוטומטי, שהעסק הוא מקצועי, אמין, וותיק, ואיכותי. כך – הנטייה שלו לעשות איתכם עסקים כבר עם ההתקשרות – היא גבוהה, ואתם – צריכים להתאמץ פחות על מנת להוכיח את עצמכם.

 

 

אז, איך עושים את זה נכון?

 

בעוד הקידום הממומן הוא דרך נפלאה להגיע באופן מיידי לכמות גדולה של לקוחות – הקידום האורגני הוא ערוץ שיווק שאתם צריכים להשקיע בו, באופן מתמיד ושוטף. על מנת לוודא שתשקיעו בקידום אורגני בגוגל שאכן יגדיל את כמות הפניות והמכירות מהאתר – חשוב לדעת שאתם עובדים עם מקצוענים, אשר קובעים אסטרטגיית קידום שהיא גם מתאימה לאתר שלכם וגם אפשרית לביצוע ביחס לתקציב הקידום שאתם מעוניינים להקצות באופן חודשי.

מקצועני קידום אמיתיים ידעו לנצל כל תקציב קידום בצורה אופטימאלית – כמו גם להציע לכם את תקציב הקידום שיאפשר את ההחזר על ההשקעה (ה – ROI) המיטבי.

להצלחת הקידום האורגני, אתר האינטרנט שלכם חייב להיות:

  • ממותג היטב
  • ידידותי למשתמש
  • מעודכן
  • רב תכנים
  • ממוקד ביחס לביטויי המפתח
  • מתוחזק מחינת תכנים באופן שוטף

 

כבר מצאתם את המקדמים האורגניים שמציעים לכם חבילת קידום מושלמת?

 

צוות המקצוענים של קריאוטו חי ונושם קידום, ונשמח להציע לכם חבילת קידום אורגני (או חבילה משולבת, שתכלול קידום אורגני, קידום ממומן, ו/או נוכחות ברשתות חברתיות) שתיתפר בדיוק על פי הצרכים שלכם. אנחנו נדאג לאופטימיזציה של האתר, לאסטרטגיית הקידום – ולטיפול שוטף באתר שלכם לטובת מיקומים טובים יותר בתוצאות בגוגל. לכם רק נשאר – לאסוף את הלידים, ולהציע שירותי איכות לקבוצה גדלה והולכת של הלקוחות החדשים שלכם!

 


רוצה לקבל הצעה מותאמת אישית ללא התחייבות?



האם יש לך אתר?

מה הדרגת חשיבות שאתה מייחס לקידום אתרים אורגני?

 

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.


מה חסר לאתר שלך כדי להיות ראשון בגוגל?
 תן למומחים שלנו לחקור את התחום שלך ולחזור אלייך עם דו"ח קידום אתרים מפורט

השאר פרטים ונחזור אלייך


 
close-link