הידעת?
הטכנולוגיה יכולה לעזור משמעותית כדי לבנות פרופיל אינטרנטי מרשים לעסק שלך באמצעות הכוח של הרשתות החבריתיות. אנו יכולים לספק ניהול דף פייסבוק שוטף, אינטרקאצית, פרסום פוסטים וקטעי וידאו כדי ליצור קשר על בסיס קבוע עם האוהדים בדף שלך!
פייסבוק זה המקום הנכון להיות בו
בעידן העסקים של היום האינטראקציה עם פייסבוק עשויה להיות היתרון העיקרי בייצור מכירות על פני המתחרים שלך. רצוי מאוד שיהיה <לך נוכחות מרשימה בתעשייה שלך, או אפילו צורך בחשיפה כדי להגיע ליותר לקוחות פוטנציאלים, בכל מקרה לא משנה מה העסק שלך צריך , פייסבוק היא המקום להיות בו באמצעות פעולות בדף העסקי מול האוהדים שלך.
עבור לקוחות אשר מעוניינים ליצור קשר אינטרנטי ומגע קליל עם המוצרים שלהם מול הלקוחות באמצעות פייסבוק, ימצאו את שירות ניהול דף בפייסבוק או ניהול דף עסקי כשירות הרלוונטי להם במיוחד. באמצעות יצירת קשר עם דפי פייסבוק אחרים ניצור גישה קלה גם למשתמשים אחרים בפייסבוק להתחיל להיות מעורבים בדף שלכם.
לא רק שניהול דף פייסבוק יעזור למצב את העסק שלכם כמובילים בתעשייה, אלא גם דף בפייסבוק יכול לייצר לכם אופציות מכירה חדשות, משיכת עובדים חדשים וכו’.
יתרונות של תכנית ניהול דף פייסבוק
מחיר לניהול דף פייסבוק נע ומתחיל בין 800-1000 שקלים לניהול פשוט הכולל פרסום ממומן בפייסבוק שיעזור לבעל העסק להגיע לקהל לקוחות חדש, 2000-4000 שקלים לעסקים וחברות שצריכים נוכחות הרבה יותר חזקה,תחזוק שוטף וניתוח מדוייק יותר של נתונים. וכמובן יש עסקים שנבנה להם הצעת מחיר מותאמת אישית ביחס לדרישות שלהם שלרוב הן מעל הסטנדרט.
כיום שיווק בפייסבוק לעסקים קטנים יכול להתחיל ולנוע סביב ה1500₪ במינימום – כדי שיתחילו לראות אפקטיביות באפיק הפרסום הנ”ל. אנו תמיד ממליצים ללקוחות שלנו להשקיע כסף על מנת לתת לפייסבוק את מה שבאמת צריך להגיע לקהל הלקוחות שלהם.
עלויות פרסום בפייסבוק לקמפיין יכולות לנוע מ50₪ ליום תקציב, ועד לאלפי שקלים ביום. תלוי במטרות הלקוח.
כמו כן יש את גורם הפוסטים המעוצבים שהלקוח ידרוש, במידה והוא מעוניין בפוסטים המעוצבים ע”י גרפיקאי צמוד המחיר בהחלט יכול לעלות. לעומת זאת אם ירצה שימוש בתמונות בגרפיקה מינימלית, העלויות תהיינה נמוכות משמעותית.
ניהול עמוד פייסבוק יכול לדרוש ממכם זמן רב ויש לשקלל את הזמן שאתם משקיעים ביחס לתמורה, כך שאם אתם מוצאים את עצמכם מבזבזים זמן רב מדי בללמוד ולהבין רק את היסודות של ניהול דף פייסבוק עסקי, עדיף להעביר זאת למקצוענים תמורת תשלום – שמחוייבים להצלחה שלכם!
כמשרד פרסום הממוקם בחיפה, יוצא לנו מדי יום להתעסק בקידום ממומן בפייסבוק. צברנו נסיון רב מתחומי הנדל”ן וגיוסי משקיעים ועד לתחומי האסתטיקה. אנו מונעים על פי תוצאות והלקוחות שלנו נהנים מהניסיון הרב שצברנו בצורת תוצאות בשטח ותפוקה מירבית מתקציב הפרסום שלהם.
כמו כל דבר בחיים, גם את זה אפשר לנסות לעשות בעצמכם.
אך אם אתם רוצים לעלות לשלב הבא בכל הנוגע לפרסום ממומן בפייסבוק וקידום מכירות בפייסבוק יש לתת את המושכות לחברה ששיווק בפייסבוק הוא דבר מוכר וידוע לה. כמו שאמרנו קידום ממומן בפייסבוק זה לא משחק ילדים וצריך לחשוב טוב אם הכסף למימון לא ילך לפח ! הפקידו את העבודה בידי מקצוענים שגם יחסכו עבורכם את הלמידה הרבה וגם את הכסף שלא תמיד יצדיק את ההשקעה.
ניהול עמוד פייסבוק יכול להראות קל תחילה, אך עם הזמן החולף תמצאו את עצמכם לא פעם מתקשים ומזניחים את הדף עקב עצלות וזניחה לטובת דברים שלדעתכם חשובים יותר.
יש לכם חנות וירטואלית ואתם רוצים להתחיל למכור ברשת?
מעולה! פייסבוק היא פלטפורמה מעולה לקידום מכירות של העסק שלכם.
באמצעות הקמת קמפיין פייסבוק נכון וניהול קמפיין פייסבוק מקצועי, נוכל להביא אתכם להישגים ורווחים מעל כל דמיון! יש לנו נסיון עם עשרות חנויות וירטואליות.
כל לקוח מקבל ליווי צמוד של מומחה פייסבוק אשר יתן לו מענה מסביב לשעון לכל דרישותיו.
ממה מורכב קמפיין בפייסבוק
הקמת קמפיין פייסבוק היא בעצם השלב בו אנו מבינים מי הקהל שלך, מה מניע אותו, במה הוא מתעניין ובכך מגבשים אסטרטגיה איך מגיעים אליו באמצעות הפייסבוק.
לאחר הפילוח מגיע שלב הקופירייט שבו אנו נדרשים לעצב מודעה שתמשוך את הגולשים בפייסבוק לא לדלג על המודעה ובאמת לגרום להם להתעניין ולהמשיך לקרוא, ובנוסף טקסט איכותי ושיווקי שיניע אותם לפעולה.
ניהול קמפיין בפייסבוק, ניהול הקמפיין בעצם הוא שלב בו אנו במעקב מתמיד אחרי ביצועי המודעות שלך, אנו משנים פרמטרים, רואים מה עובד ומה פחות, מה עולה ללקוח יקר ומה משתלם, ובכך מסיקים מסקנות שחוסכות לכם כסף ומצד שני מניבות פירות איכותיים לעסק. בסופו של דבר כל זה מסתכם לרווחים בעסק. כשהלקוחות שלנו מרוויחים, אנו מרוצים!
אם תבחרו בדרך עצמאית של פרסום בפייסבוק תוכלו להתעדכן בכל החדשות והעדכונים בבלוג שלנו. אנו מדי שבוע מחדשים וכותבים מהניסיון שאנו צוברים ובכך מנסים לעזור לכמה שיותר אנשים שצריכים עזרה ורוצים ללמוד יותר אודות קידום בפייסבוק.
השאיפה שלנו היא תמיד להוזיל את עלויות הפרסום והתוצאות שלך באמצעות אפשרויות מיקוד רחבות שפייסבוק מציעה:
דמוגרפיה: גילאים, מין, שפה, מיקום גיאוגרפי.
חברתי: סטטוס משפחתי, השכלה, מקום עבודה, תפקיד
מאגר מידע של העסק: מספרי טלפונים, אימיילים, חברים של אנשים שאהבו את הדף.
מכשיר: סוג המכשיר, גרסאת מכשיר, חיבור לוויפיי.
התנהגויות: הרגלי רכישה, תחומי עניין
קהלים מותאמים נותנים לנו את האופציה להעלות לפייסבוק מאגר מידע קיים של לקוחות ונתונים וכתוצאה מכך פייסבוק בונה קהל דומה למידע שסיפקנו לה. בכך אנו מגיעים לאנשים חדשים שסביר להניח גם יתעניינו במוצר או השירות שלנו.
מכירה שניה ללקוחות קיימים: נוכל להגיע ללקוחות שרכשו ממכם לראשונה ולהציע להם דרך פייסבוק לקנות שוב.
מכירה ללקוחות שנטשו: נוכל להגיע לקהל לקוחות שהיה פעיל בעבר ולנסות “להפעיל” אותו מחדש ולרכוש מאיתנו.
התהליך שלנו – אתה מכיר את הלקוחות, אנחנו מכירים את פייסבוק
אסטרטגיה: נפתח יחד אסטרטגיה לטווח ארוך שנשענת על KPIs ועל שיפור החזר על ההשקעה שלך בפייסבוק.
מיקומים ואופטימיזציות: נמצא עבורך את המיקומים הרווחים ביותר עבור הפרסום והקהל שמגיב הכי טוב למודעות שלך.
קריאייטיב: נשפר את הקריאייטיב ונבדוק סוגי מודעות שונים.
הסקת מסקנות: אין אצלנו דוחות משעממים, אנו מסיקים מסקנות שמשפיעות באופן ישיר על ההצלחה של הקמפיין ועל הרווחים שלך.
אנו משקיעים את הכסף שלך כאילו היה שלנו.אנו מוודאים שהכל מותאם למטרות שלך, לקהל שלך, ולכיוון הכללי של העסק כדי להיות בטוחים שאנו לא מבזבזים את הכסף שלך.
בקצרה: כן. למה פרסום בפייסבוק עובד?
בהסקת מסקנות מנתונים עולה כי אדם ממוצע בישראל נכנס לפחות פעם ביום לפייסבוק. פייסבוק מייצרת מדי יום 22 ביליון קליקים ותפוצה של 1.6 ביליון משתמשים פעילים.
פייסבוק ממשיכה לגדול ולהתפתח. באמצעות שימוש במידע שפייסבוק מציעה לנו אנו יכולים להגיע לקהל ממוקד לאופי הקמפיין פייסבוק שלכם.
פייסבוק היא אחת מהפלטפורומות הכי משתלמות לבעלי עסקים קטנים ובכלל
מקורות מידע שימושיים:
קידום חנויות וירטואליות – איך לעשות זאת בצורה נכונה
למה אני מקבל הרבה קליקים אבל אין לידים/מכירות?
קייס סטאדי: איך אנחנו משיגים לידים מפייסבוק
4 טיפים לאופטימיזציית הקמפיין פייסבוק שלכם