קידום חנות וירטואלית - יש תנועה ללא מכירות? כנסו לדעת מה עושים
17359
rtl,single,single-post,postid-17359,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1200,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-theme-ver-11.0,qode-theme-bridge | shared by themes24x7.com,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

קידום חנות וירטואלית – המון תנועה ללא מכירות בחנות – הגדלת המכירות בחנות וירטואלית

קידום חנות וירטואלית – המון תנועה ללא מכירות בחנות

 

קידום חנות וירטואלית

קידום חנות וירטואלית

 

אחת מהשאלות הנפוצות ביותר בקרב בעלי חנויות וירטואליות היא מדוע אני מקבל המון תנועה “טראפיק” ולמרות זאת לא מקבל מכירות בהתאם.

עם מאות חנויות שנפתחות מדי יום , התחרות גוברת והגולשים מתרגלים לרמה חדשה של חווית קניה.

 

קיבצנו עבורכם מספר טיפים חשובים שתוכלו ליישם לצורך קידום חנות וירטואלית רגע לפני שאתם בטוחים שהיא מוכנה למכור

 

נתחיל בפלטפורמת הפרסום של פייסבוק עצמה. פייסבוק היא פלטפורמת פרסום מתקדמת ביותר הצוברת מידע אישי אודות כל אחד ואחת מאיתנו.

כשאתם באים ובונים מודעת טראפיק רגילה לאתר – פייסבוק שולחת מבקרים לאתר (שלא בהכרח טוענים אותו במלואו ויכולים לצאת באמצע)

ולכן מעבר לאופציית קניית טראפיק רגילה פייסבוק יודעת איזה משתמשים באמת יטענו את האתר שלכם, איזה משתמשים יוסיף את המוצר לעגלה, ואיזה מהם ירכשו.

ולכן היא נותנת אפשרויות אופטימיזציה לפי פרמטרים אלו.

אבל זה לא כ”כ פשוט כמו שזה נשמע. כולנו רוצים יותר רכישות בחנות שלנו אבל אם נבוא לפייסבוק ונבנה מודעה עם אופטימיזציה לרכישות, פייסבוק לא תביא רכישות מפני שאין לה את המידע הדרוש לכך.

 

בהנחה והפיקסל של פייסבוק כבר מותקן באתרכם ואתם יודעים את אופן השימוש בו – הוא צובר נתונים כל הזמן אודות הפעולות של הגולשים באתר.

בדיקה ראשונית: אם פעילות ניהול דף פייסבוק מגיית רק עד 500 אירועי פיקסל באתר – האופציה המומלצת עבורכם היא אופטימזציה לפי View Content (מבקרים שיטענו את האתר במלואו) / מודעת טראפיק רגילה (מבקרים שלא בהכרח יחכו שהאתר יטען).

זאת על מנת לצבור Data איכותית לטובת המערכת של פייסבוק כדי שתוכל להבין יותר טוב מי מתעניין במוצר, מי מוסיף לעגלה ומי רוכש.

 

לאחר שצברתם נתונים והגעתם ליעד הבסיסי הזה תוכלו לעבור לשלב הבא:

בדיקה שנייה: אם אתם מגיעים למעל 15-25 הוספות לעגלה/רכישות מדי שבוע(עדיפות ל50-100), תוכלו להתחיל באופטימזציה ל Add to Cart/Purhase – פייסבוק תתחיל להציע את המודעות שלכם רק לאנשים שסביר להניח יוסיפו את המוצר לעגלה או ירכשו את המוצר. חשוב להבין שאם החנות היא חדשה ואין לה מספיק נתונים, פייסבוק רק תקח לכם את הכסף וכנראה לא תתן תוצאות.

 

המסקנה הגדולה שאנו רוצים שתבינו היא – קודם כל לתת לפייסבוק כסף כדי לגרור תנועה לאתר שלא בהכרח תמיר אך חשוב מכך תקבלו מידע מועיל להמשך.

 

קידום חנות וירטואלית

קידום חנות וירטואלית

 

3 נקודות חשובות לצורך קידום חנות וירטואלית:

נניח ויש סט מודעות מסוג טראפיק בסך 30 ש”ח ליום שעובד מעולה ומייצר רווח לחנות – אל תהרגו סוס מנצח! תנו לו להמשיך לרוץ , אל תעשו הסבה לקמפיין add to cart אם הכל כבר עובד. תוכלו לנסות לשכפל את הקמפיין ולנסות את הוריאציה הזאת בנפרד לצד המודעה המנצחת.

 

עוד דבר, נניח ויש לכם קמפיין add to cart על סך 25₪ ליום , והגעתם לתוצאה של 5₪ להוספה לעגלה! הגעתם לקמפיין ואתם רוצים למנף אותו הלאה. הרבה פעמים אנו רואים שאנשים פשוט משכפלים את הקמפיין וחושבים שהם עשו מינוף ועכשיו הם משקיעים 50 שח ליום עבור אותו מוצר. זה לא נכון! מבחינת פייסבוק ברגע ששיכפלתם סט מודעות כל הנתונים מתאפסים. כלל : מינוף מתבצע רק בסט מודעות ספציפי!

 

אין לקחת את המידע הזה כמדריך אחיד, המערכת של פרסום ממומן בפייסבוק פועלת בצורה שונה אודות כל מפרסם. המערכת שלנו תהיה שונה משלכם ומודעות שעבדו אצלכם לא יעבדו אצל אחרים.

 

בנוסף קיבצנו מגוון טיפים נוספים אודות האתר שלכם שתוכלו ליישם על מנת לצורך קידום חנות וירטואלית והעלאת אחוזי המרה בחנות:

 

בדיקת איכות הטראפיק בחנות

 

כדי להבין את המשתמשים שלכם, מאוד חשוב להבין את איכות התנועה שמגיעה לצורך קידום חנות וירטואלית שלכם מאשר את הכמות שלה. אתם צריכים להבין מאיפה הטראפיק האיכותי שלכם מגיע ולרכז את המשאבים במקור הזה. למה אנחנו מתכוונים כשאנו אומרים טראפיק איכותי?

בהנחה שאתם מוכרים מוצרים לגברים צעירים בגיל 18-25 תוכלו לבדוק בגוגל אנליטיקס בלשונית Demographics איזה חתך גילאים מגיע הכי הרבה לחנות וכך לדעת אם הטראפיק הנכון מגיע אליכם מהבחינה הזאת.

 

צירוף משתמשים לצורך קידום חנות וירטואלית

תחת לשונית Acquisition תוכלו לראות מאילו מקורות תנועה הגיעו הגולשים שמבלים הכי הרבה זמן באתר ובעלי אחוז נטישה נמוך.

  1. Bounce Rate – אחוז המבקרים שעזבו אחרי צפייה בדף אחד בלבד חלקי כמות המבקרים הכוללת.
  2. Average Session Duration – זמן ממוצע שהמבקרים בילו בחנות הוירטואלית.

לאחר שניתחתם את הנתונים האלו וערכתם השוואה בין המשתנים האלו בין כל מקורות התנועה – תבינו יותר טוב איפה תצטרכו להשקיע את מירב המאמצים.

 

ניתוח התנהגות הגולשים כדי לשפר את הניווט שלהם באתר

 

בגוגל אנליטיקס תחת לשונית Behavior לחצו על Behavior Flow. שם תוכלו לראות את זרימת התנועה באתר שלכם. לאיזה עמודים הגולשים שלכם מרבים להכנס לאחר שמגיעים לדף הראשון > כך תוכלו לשפר את אותם דפים שעוברים בהם תנועה חשובה לעסק שלכם ולהוריד את אחוזי הנטישה.

תחת לשונית Behavior > כנסו ל Site Content > ואז Exit Pages , כך תוכלו לראות אילו דפים גורמים לנטישת המבקרים באתר.

טיפ חשוב: התקינו www.hotjar.com באתר שלכם, כלי זה מצלם את פעילות הגולש ובכך תוכלו לראות בדיוק איפה הגולשים שלכם מקליקים, גוללים. ולהסיק מסקנות טובות יותר אודות החנות.

 

 

אופטימיזציה לדפי הנחיתה

 

דף נחיתה הוא הדף הראשון שאליו מגיעים הגולשים שלכם. והרושם הראשוני הוא החשוב ביותר ולכן שלב בניית חנות וירטואלית הוא קריטי ביותר!

  1. בדקו שהדף שלכם מהיר, פחות מ3 שניות טעינה וכבר 40-30 אחוז מסך התנועה ינטוש ללא סבלנות את החנות שלכם. כל שניה נוספת תוסיף 7 אחוז נטישה למשוואה. מס’ כלים לבדיקת מהירות : https://tools.pingdom.com , (מאפשר בדיקה מת”א) https://www.dotcom-tools.com , והכלי של גוגל https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/.
  2. תוודאו שהאתר מותאם למובייל במאה אחוז. מעל 80 אחוז מהרוכשים , רוכשים באמצעות המובייל.
  3. כפתור הוספה לעגלה – תנסו המון וריאציות של צבעים ושל טקסט , אנחנו יכולים להגיד שזה לא פעם משפר באופן אסטרונומי את כמות ההקלקות על הפעולה הכל כך חשובה לנו.
  4. הגולשים שלכם מרגישים בטוחים באתר שלכם? הגולשים היום יודעים לבדוק האם מותקן באתר SSL, חשוב להם לראות בנוסף שיש מדיניות פרטיות ומדיניות החזר כספי.

 

תשמחו לדעת כי קריאוטו היא סוכנות פרסום דיגיטל גדולה אשר קידמה ומקדמת מאות חנויות וירטואליות מדי שנה להצלחה משגשגת.

קריאוטו היא משרד פרסום בחיפה אך נותנת שירות לרחבי הארץ ללא תלות במיקום


מעוניינים להגדיל את המכירות בחנות שלכם?

השאירו פרטים ונשמח לתת לכם מידע נוסף (:

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.


צריך יותר לידים, מכירות ?
 תן למומחים שלנו לייצר לך זרם בלתי פוסק של לידים ופניות חדשות

השאר פרטים עכשיו ונדבר 


 
close-link