4 טיפים לאופטימיזציה של ניהול קמפיין בפייסבוק
16888
rtl,single,single-post,postid-16888,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1200,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-theme-ver-11.0,qode-theme-bridge | shared by themes24x7.com,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive
23469120_1590471254367184_1778357888_o

4 טיפים לאופטימיזציה של ניהול קמפיין בפייסבוק

אם אתה מפרסם כבר בפייסבוק ואתה לא רואה כל כך הצלחה .

ניהול קמפיין בפייסבוק יכול להית מאתגר, הנה כמה טכניקות שיוכלו לשפר את התוצאות

 

טיפ 1# : קדמו פוסט שכבר צבר מעורבות

 

 

כנראה שכבר יש לכם לא מעט עוקבים בדף הפייסבוק וכבר אתם רואים איזשהי תגובתיות על הפוסטים שלכם.

ברגע שתשימו לב שפוסט מסויים מושך יותר משאר הפוסטים מבחינת מעורבות זהו סימן מצויין לכך שהפוסט הזה הוא פיסת תוכן טובה לקידום לקהל הרחב.

קדמו את הפוסט הזה למשל לחברים של אנשים שעשו לייק בדף.

 

טיפ 2# : ביחנו מספר רחב של תמונות

 

פייסבוק הוא ויזואלי. התמונה הנכונה יכולה לעשות הבדל ענקי במעורבות ובקליקים על המודעה שלכם.

תמיד תבחנו לפחות שתי עיצובים שונים .

נסו להוסיף קריאה לפעולה בתמונה אך לא יותר מ 20% של טקסט.

 

טיפ 3# : התקינו קוד מעקב המרה

 

קוד מעקב המרה של פייסבוק מאפשר לראות איזה קהל ממיר יותר וכמה עולה המרה בכל קבוצת דמוגרפיה שונה אשר נבחן במודעות שלנו.

 

טיפ 4# : שנו את המודעות

 

אם אתם מטרגטים כל הזמן לקהל באופן קבוע לבסוף הם לא יגיבו למודעה זהה שרצה כל השבוע מולם.

אז תשנו ותרעננו את המודעות. תתמקדו במודעות שמראות נתונים טובים יחסית לשאר.

 

 

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.


צריך יותר לידים, מכירות ?
 תן למומחים שלנו לייצר לך זרם בלתי פוסק של לידים ופניות חדשות

השאר פרטים עכשיו ונדבר 


 
close-link