5 עקרונות שהאתר שלך חייב לעמוד בהם כדי להתקדם בגוגל | קריאוטו
19012
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-19012,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1200,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-theme-ver-11.0,qode-theme-bridge | shared by themes24x7.com,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive,elementor-default

5 עקרונות שהאתר שלך חייב לעמוד בהם כדי להתקדם למקומות הראשונים בגוגל

 

5 עקרונות חובה כדי שהאתר יתקדם בגוגל

 

את הפוסט הבא כתבנו בגלל השראה שקיבלנו בדיוק השבוע מסיפור מעניין במיוחד עם בעל אתר בתחום המזון..

הוא פנה אלינו לאחר כשלון שנמשך *שנתיים* לקדם את האתר ולעקוף את המתחרה שלו.

“אני לא מבין למה אתר שבניתי והשקעתי בו כל כך הרבה כסף בתוכן ובבנייה לא מתקדם!”

ניסינו להרגיע אותו, והצענו שנבחן ביחד את האתר.

בבואנו לבחון את האתר שלו, בדקנו את חמשת הפרמטרים הבאים
ואנו ממליצים לכל אחד שרוצה אתר בעמוד הראשון – לא להתעלם מהם!

אז קדימה לעבודה:


1. אתה חושב שהאתר שלך באמת מעניין?

 

הדבר הראשון שאנו ממליצים לעשות, הוא לכתוב עבור אנשים ולא עבור מנועי החיפוש

תוכן טוב עוזר בקידום האורגני בהרבה דרכים כיוון שתוכן טוב סוחט המון קישורים חיצוניים, שיתופים ברשתות חברתיות. תוכן טוב נשאר רלוונטי תמיד ועדכונים במנוע החיפוש של גוגל פחות פוגעים בתוכן מסוג כזה.

 


2. כמה זמן עד שמגיעים ליעד?

 

לפי דברי Google, זמן הטעינה של האתר משפיע על דירוג האתר.

אתרים איטיים לא רק שפוגעים בקידום האורגני, הם גם פוגעים בזמני השהייה של הגולשים באתר, Bounce Rate וכמובן המרות.

לכן, חשוב לבדוק את זמני הטעינה באתר ואם מצאתם שהוא איטי – תקנו אותו, זה שווה את זה!

 


ישנה אפשרות להריץ בדיקה מקצועית לקידום האתר שלך בגוגל ע”י לחיצה על התמונה מתחת:


3. האתר שלך מתאים ל-2019?

 

גוגל התחילה להתייחס ברצינות לאתרים מותאמי מובייל החל ממאי 2016.

השימוש בטלפונים סלולריים ומכשירים ניידים גבר מזמן על השימוש במחשבים נייחים.

החיפושים בגוגל נעשים ברובם ממכשירים ניידים.

 

תוכלו להשתמש בכלי הזה של גוגל כדי לבדוק האם האתר שלכם מותאם למובייל.

אם לא, תעשו את השינויים הנדרשים ותראו שיפור משמעותי במיקומי האתר שלכם בגוגל.

 


4. הביקורים באתר שלך מוגנים?

 

רישיון SSL מגן על הגולשים שלכם ועל הדאטה שלהם.

הרישיון פקטור משמעותי בדירוג האתר. גוגל הודתה בכך.

למרות זאת, 80% מהאתרים המדורגים גבוה עדיין לא מאובטחים.

 

הרישיון חשוב במיוחד אם יש לכם טפסי צור קשר באתר ואם האתר שלכם מאפשר רכישות אינטרנטיות,

רישיון SSL הוא בגדר חובה!

 


5. להבין מה הגולשים שלך רוצים

 

הבנה מלאה של הביטויים שגולשים משתמשים כדי לחפש את השירותים/מוצרים שלך והכוונה מאחוריהם

(מידע, רכישה) זה תנאי קריטי להצלחת הקידום האורגני.

 

מחקר מילים איכותי הוא הבסיס להצלחה בכל תהליך קידום אתרים

חשוב שתבדקו את כוונת המחפש ואת הקושי, בחרו מילה אחת פר דף.

לאתרים מתחילים רצוי להתחיל עם מילים בעלי נפח חיפושים נמוך כדי שיהיה להם קל להתאנדקס.

 

תוכלו לבדוק את נפח החיפוש באמצעות הכלי של גוגל Keyword Planner.

את תחרותיות המילה ואת הקושי להתברג בה במקומות הראשונים מבצעים עם תוכנות מתקדמות כגון: semrush או ahrefs.

 

 

ישנה אפשרות להריץ בדיקה מקצועית לקידום האתר שלך בגוגל ע”י לחיצה על התמונה מתחת:

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.


מה חסר לאתר שלך כדי להיות ראשון בגוגל?
 תן למומחים שלנו לחקור את התחום שלך ולחזור אלייך עם דו"ח קידום אתרים מפורט

השאר פרטים ונחזור אלייך


 
close-link