איך לפרסם בפייסבוק - 5 טיפים שיקפיצו אתכם לשלב הבא - Creauto
16872
rtl,single,single-post,postid-16872,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1200,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-theme-ver-11.0,qode-theme-bridge | shared by themes24x7.com,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive
 

איך לפרסם בפייסבוק – 5 טיפים שיקפיצו אתכם לשלב הבא

5 טיפים לפרסום בפייסבוק

איך לפרסם בפייסבוק – 5 טיפים שיקפיצו אתכם לשלב הבא

  1. תהיו ספציפיים לגבי הקהל שלכם

לפייסבוק יש יכולות טירגוט מרשימות, שזה מפחיד לפעמים. אחרי ההגדרות הבסיסיות של מין, גיל ומיקום אתם יכולים לכוון לאינטרסים ושלבים של אנשים בחיים. לדוגמא, אתם יכולים לטרגט לשוק ספציפי של מותג מכוניות, או למשל לכוון להורים של תינוקות, או אפילו ללייף סטייל מסויים של אנשים.

השתמשו בפייסבוק לוק-אלייק Facebook Lookalike כדי למצוא את ה1% הטוב ביותר שדומה לקהל הקיים שלכם. לפי הנסיון שלנו, נוכל להעיד שזה יכול לעשות שינוי גדול מאוד בטירגוט שלכם.

2. מיקומי המודעות

פייסבוק כרגע מאפשרת מיקומי מודעות שונים. מהישן והטוב שזה הניוזפיד שלכם ועד לאינסטגרם, לרשת השותפים, ולהופעה במאמרים פנימיים בפייסבוק.

אתם תוכלו לבחור את המיקום שאתם רוצים. אתם תרצו לפרסם תוכן עמוק למי שכבר קורא מאמר ונמצא שלב של קריאה.

חשבו טוב לגבי התוכן שלכם והתאימו אותו למיקומים האפשריים.

3. A/B טסט

תבחנו הכל! A/B טסט זה כלי מאוד חזק וקל מאוד לשימוש. אתם יכולים לעשות בדיקת A/B על ההצעות מחיר לקליק שלכם, על המיקומים, על קהלים שונים, על תמונות שונות. איך נחליט למי לפרסם ולמי לטרגט? נבחן הכל באמצעות A/B .

 

4. פייסבוק פיקסל

הפיקסל של פייסבוק הוא פיסת קוד אשר מוטמעת באתר שלכם. באמצעותה תוכלו לשווק מחדש לכל מי שביקר בעבר באתר שלכם! מדהים לא?. תוכלו להטמיע גם פיקסלים ספציפיים לגבי פעולות שונות אשר משתמשים יבצעו בעמוד. למשל לחנות וירטואלית נרצה להטמיע קוד מעקב בכפתור ההזמנה של המוצר. לאחר מכן נוכל לבקש מפייסבוק להביא קהלים דומים לאלו שביצעו רכישה!

 

5. אפשרויות מתקדמות 

תוכלו לתזמן את המודעות שלכם לימים ושעות ספציפיות. תוכלו גם להריץ מודעה של מסעדה רק לאנשים שנמצאים 5 ק”מ ממנה! תוכלו לטרגט רק לאנשים שמחוברים ב WIFI . אם יש לכם אפליקציה לאייפון תוכלו לטרגט רק לבעלי אייפון.

 

אתם לא חייבים לבזבז המון כסף, התחילו בקטן ולאט לאט כשיש תוצאות תעלו את את התקציב

תוכלו לקרוא עוד בניהול דף פייסבוק

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.


צריך יותר לידים, מכירות ?
 תן למומחים שלנו לייצר לך זרם בלתי פוסק של לידים ופניות חדשות

השאר פרטים עכשיו ונדבר 


 
close-link