BAGGI חליפות חתן וערב – היא מותג חליפות חתן וערב מוביל במרכז ובדרום. הקהל הוא בעיקר זוגות לקראת חתונה ובעלי עסקים המתעניינים בחליפות מהודרות.
לבסס את המותג ולהוביל אותו להצלחה גדולה יותר באזורי היעד. להגיע לקהל ממוקד אשר מתעניין באופן מיידי במוצר אך עם זאת להגדיל את החשיפה למותג גם בקרב הקהל המבוגר שסובב את הזוגות הצעירים לפני החתונה.
בתחום האירועים הרווי והתחרותי, היה עלינו ליצור קמפיינים תגובתיים וויראליים אשר יעזרו להיכנס לתודעת הלקוחות הפוטנציאליים בדרכים מגוונות.
פיקוח יומי אחר פרמטרים קריטיים להצלחה (CTR, RS..)
ביצוע A/B טסט לצורך מציאת מודעה מוצלחת
Manual Bidding לצורך הפחתת התשלום פר ליד
פיקוח שהקמפיין לא מגיע למצב רוויה ושינוי מתמיד של קהלים
העלאת פוסטים באופן שבועי לעמוד
מענה קבוע לשאלות גולשים בפייסבוק והפניית הלידים
בניית מספר קהלים בפייסבוק בפייסבוק טירגוט ע”פ פרופיל הלקוח
בניית קהלים דומים – (באמצעות טלפונים,אימיילים)
בניית קהלים מתקדמים באמצעות תוכנות צד 3
בחירת מטרות קמפיינים נכונות – ENG, IMP, SEND MASSAGE
החסרת קהלים לא רלוונטיים ללקוח + מניעת התנגשויות קהלים בקמפיינים
הטמעת פיקסל + קודי מעקב לצורך שיפור המרות ומעקב
הבנת קהל היעד של הלקוח והמניעים שלו
חשיבה ובניית אסטרטגיה למטרות קמפיין מגוונות: מעורבות, צפיות בוידאו, חשיפה באינסטגרם
בניית אסטרטגיה חודשית לפרסום פוסטים שיווקיים בעמוד הלקוח
התאמת התקציב לכל קמפיין
מחקר מתחרים מקיף
איסוף חומרים ומידע רלוונטי מהלקוח