Posted at 10:55h in
פייסבוק
3 דק' קריאה
בעולם הדיגיטלי קל להרים קמפיין לידים שיתחיל לייצר פניות של פציינטים פוטנציאליים.
אך הבעיה מתחילה כאשר אנו רוצים לידים איכותיים, כאלו שירצו לסגור אתכם את העסקה כי הבינו שאתם המקום הטוב ביותר עבורם.
בניית מערכת לידים אשר מעבירה את הפציינטים תהליך המשכנע אותם אודות...
Posted at 14:20h in
Uncategorized הבעיה הראשונה שאיתה אנו מתמודדים, היא תשומת לב של הקהל! אתם חייבים טיפה מעבר למודעה סטנדרטית כדי לגבור על המתחרים ולהשיג מחירים טובים עבור הפרסום שאתם משלמים. כותרת טובה יכולה לשפר לכם את אחוז ההקלקה עד פי 4-5 ולגרום לכך שתשלמו הרבה פחות עבור אותם תוצאות, ובעצם...
Posted at 10:09h in
Uncategorized
אם אתה חושב לשכור שירותי פרסום בפייסבוק מחברה חיצונית לעסק שלך, יש מספר נקודות שאתה צריך לדעת לפני.
אחרי הכל, אלו האנשים שהולכים להצעיד את החברה והמותג שלך קדימה באינטרנט, ולכן חשוב לקבל החלטה שקולה ונכונה. הקמת קמפיין בפייסבוק דורשת הרבה עבודה ולכן אנו מבינים את הסיבות לכך...
Posted at 09:53h in
פייסבוק,
קידום עסקים קידום ממומן בפייסבוק - 7 טיפים לכתיבת מודעות
קידום ממומן בפייסבוק זה תחום דינמי ופייסבוק מציעה למפרסמיה חידושים ושינויים שעוזרים להם להרוויח יותר
קידום ממומן בפייסבוק צובר תאוצה בקרב יותר ויותר חברות ומפרסמים ולכן הגולש עמוס במסרים מכל עבר.
ניהול עמוד פייסבוק לא מסתכם רק בהעלאת פוסטים נחמדים, אנו...
Posted at 10:37h in
פייסבוק,
קידום עסקים קידום חנות וירטואלית - המון תנועה ללא מכירות בחנות
[caption id="attachment_17674" align="alignnone" width="300"] קידום חנות וירטואלית[/caption] אחת מהשאלות הנפוצות ביותר בקרב בעלי חנויות וירטואליות היא מדוע אני מקבל המון תנועה "טראפיק" ולמרות זאת לא מקבל מכירות בהתאם. עם מאות חנויות שנפתחות מדי יום , התחרות גוברת והגולשים מתרגלים...
Posted at 09:41h in
Uncategorized,
פייסבוק בטח אתם נתקלים לא פעם בבעיה הזאת.
אתם מקימים קמפיין תנועה "Traffic" לאתר/ לדף נחיתה שלכם ומתחילים להזרים תנועה גדולה לאתר.
נתוני המודעות שלכם טובים מאוד, המחיר לקליק נמוך ומאות נכנסים לאתר.
מעולה! אבל אתם שואלים את עצמכם "למה אני לא מקבל מספיק תוצאות/לידים ביחס לכמות שנכנסה לאתר...
Posted at 12:52h in
פייסבוק בהמשך למאמר הקודם, הבנו שצריך להעביר את הלקוחות הפוטנציאליים שלנו בתהליך שבנוי מכמה שלבים. 1. מודעות/חשיפה - כך הגולש יוצר איתך אינטרקציה ראשונית 2. מעורבות - הגולש מבקר באתר שלך במאמר בעל ערך / מוריד מדריך חינמי שאתם מחלקים 3. רכישה - הלקוח מכיר אתכם, סומך עליכם...
Posted at 16:07h in
פייסבוק 3 דק' קריאה
אם עד היום הייתם מפלחים קהל מטרה לפי תחומי עניין שחשבתם שהם רלוונטים ומנסים לגרום לו לקנות את המוצר שלכם ישירות, כנראה שחוויתם לא מעט כשלונות בקמפיינים מסוג כזה. אי אפשר להסתמך רק על תחומי העניין שפייסבוק מציעים לנו בבואנו לעשות קידום ממומן בפייסבוק .
קהל...
Posted at 16:21h in
פייסבוק ניהול דף עסקי בפייסבוק - 6 עקרונות שאסור לכם להחמיץ!
ניהול דף עסקי בפייסבוק דורש השקעה ולמידה רבה. בפוסט הבא תלמדו את החוקים האמיתיים של מעורבות גבוהה בפייסבוק. איך לגרום לאנשים באמת לעשות לייק, להגיב ולשתף את הפוסטים שלכם! נשמע טוב? בואו נתחיל!
שתפו ותייגו תוכן של אנשים אחרים כדאי...
Posted at 10:52h in
פייסבוק קידום עסקים בפייסבוק זהו תהליך לא פשוט לבעלי העסק או למנהלי הפרסום שאחראים. להחליט באיזה פלטפורמות לפרסם את העסק יכול להיות די מייאש. הרבה עסקים מתרכזים באפיקים אחרים כשיש להם בעצם את פייסבוק. ניתן לכם 5 סיבות למה קידום עסקים בפייסבוק הוא דבר הכרחי לכל עסק. 1# השקיעו 10₪ ...