[סיפור הצלחה] איך קידמנו אתר בנישה תחרותית מאוד לעמוד 1# בזמן קצר - Creauto
18869
rtl,single,single-post,postid-18869,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1200,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-theme-ver-11.0,qode-theme-bridge | shared by themes24x7.com,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

[סיפור הצלחה] איך קידמנו אתר בנישה תחרותית מאוד לעמוד 1# בזמן קצר

 

41461284_6101701393747_7731516675597533184_n

האם מעניין אותך לדעת איך לדרג את האתר שלך בעמוד הראשון?

בקייס סטאדי הבא, תלמדו את כל השלבים כדי לנצח את המתחרים הגדולים בתחום שלכם ולהגיע לעמוד הראשון בגוגל!

 

 

סקירה קצרה

היום נדבר על נישה מאוד תחרותית בתחום הפיננסים בה הלקוח שלנו עוסק.

הוא בנה אתר חדש לגמרי והוא היה מעוניין לקדם אותו במהרה לעמוד ה1# על מנת

לחסוך את תקציב הפרסום הממומן בגוגל. (בתחום שלו קליק שווה בערך 5$)

 

 

כפי שתוכלו לראות צילום מסך מתוך התוכנה הנפוצה ביותר בקרב מקדמי SEO וכו’ – Semrush

הנתונים המוקפים מציינים את רמת הקושי לדרג את הביטויים שנמדדת מ 0.0 ועד 1.0 – אפשר לראות שרמת הקושי הממוצעת היא

0.8 שזה גבוה מאוד.

 

 

 

ניכיון

 

 

אז מה עשינו?

אסטרטגיית ה-SEO שלנו

  1. מחקר מילות מפתח ומחקר מתחרים
  2. On-page SEO
  3. קידום תוכן
  4. בניית פרופיל קישורים חיצוניים

 

אתם בטח חושבים שזה לא כל כך מסובך, ואתם צודקים!

 

שלב 1#: מחקר מילות מפתח ומחקר מתחרים

מאחר וענף ניכיון השיקים (הענף בו הלקוח עוסק) זהו נישה די תחרותית, רוב האתרים הם חברות ענק בתחום.

מחקר מילות מפתח זאת הפעולה הכי פחות “כיפית” , אבל זה יכול להיות מאוד מעניין אם אתם יודעים לבחור את המילות הנכונות..

 

לאחר מחקר ב3 הכלים המרכזיים שלנו: Google Adwords, Semrush,Aherf מצאנו 3 מילות מפתח עיקריות לקידום: ניכיון שיקים, ניכיון צ’קים, ניכיון צקים.

למה בחרנו דווקא אותן? בגלל נפח החיפושים הגבוהה ועם זאת הרלוונטיות הגבוהה לתחום העיסוק.

 

איך ניתחנו את המתחרים בשוק הזה?

לרוב אנו משתמשים בתוכנות בתשלום אך בשלב זה נגלה לכם תוסף לדפדפן ה chrome שלכם

שיעשה את אותה עבודה בלי בעיה Mozbar.

לאחר התקנת הכלי, בצעו חיפוש בגוגל אחר הביטוי שלכם.

מיד תוכלו לראות מתחת לכל תוצאת חיפוש 2 פרמטרים עיקריים : Domain Authority, Page Autority ומספר הלינקים שמקשרים לאותו דף.

מתוך כך הסקנו מה הדירוג של האתרים המתחרים, כמה קשה יהיה לעקוף אותם ומה צריך כדי לבצע זאת.

 

שלב 2#: On Page 

הגורמים בעבודת ה On Page אומרים לגוגל כמה דברים:

על מה הדף שלך מדבר?

באיזה מילים תרצה לדרג אותו?

כמה התוכן שלך בעל ערך?

 

העבודה שלנו הייתה למקם את מילות המפתח במקומות הנכונים באתר, בקישורים, לדאוג שהאתר יהיה מהיר, לשלב וריאציות של מילות מפתח ולהוסיף מדיה לאתר על מנת שגוגל תזהה רלוונטיות גבוהה.

 


רוצה לקחת את האתר שלך לעמוד ה1#? איתנו אתה בהחלט יכול!

השאר פרטים ונחקור את המתחרים יחד

 

 

שלב 3#: קידום התוכן

 

יש מאות אסטרטגיות לקידום תוכן שאפשר לבצע בין היתר: קידום ברשתות חברתיות, באתרי שאלות תשובות, פורומים וכו’…

מה שעשינו במקרה הנוכחי, שיתפנו את האתר בפורומים כלכליים רלונטיים, ביצענו שיתופים ותייגנו אנשים משפיעים מהתחום הפיננסי וניסינו לייצר כמה שיותר רעש סביב האתר.

בין היתר פתחנו עמוד פייסבוק שממנו דאגנו לממן תוכן לצורך הזרמת טראפיק נוסף לאתר.

זהו רק חלק קטן מכל עבודת הקידום לתוכן של האתר.

 

שלב 4#: בניית קישורים

קישורים חיצוניים עדיין הם אחד מגורמי המפתח לדירוג האתר.

5 אסטרטגיות שימושיות לבניית קישורים:

תגובות בבלוגים רלונטיים, רישום באינדקסים, מאמרי אורח.

 

העבודה שלנו התרכזה בלקשר את האתר באמצעות פרסום תוכן איכותי ברחבי אתרים אחרים הקשורים לתחום הפיננסים. בשלב הזה תצטרכו לפתח יצירתיות בכל מה שקשור למציאת שותפים שיסכימו לתת לכם קישור לאתר.

 

 

 

לסיכום

אסטרטגיית SEO נכונה יכולה לדרג את האתר שלך בכל נישה גם בתחרותיות שביניהן.

יש לנו תהליך מדוייק שמוכיח את עצמו כל פעם מחדש.

כמובן שצריך סבלנות וקריאה נכונה של הנתונים ועוד יותר הוצאה נכונה אל הפועל.

התוצאות לפניכם, האתר של הלקוח קרוב מאוד למיקומים 1-3 שזאת המטרה, וכרגע עומד על תחתית העמוד הראשון.

 

 


רוצה לקחת את האתר שלך לעמוד ה1#? איתנו אתה בהחלט יכול!

השאר פרטים ונחקור את המתחרים יחד

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.


צריך יותר לידים, מכירות ?
 תן למומחים שלנו לייצר לך זרם בלתי פוסק של לידים ופניות חדשות

השאר פרטים עכשיו ונדבר 


 
close-link