9 דברים שחייב לדעת לפני שבוחרים חברת פרסום בפייסבוק - Creauto
17691
rtl,single,single-post,postid-17691,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1200,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-theme-ver-11.0,qode-theme-bridge | shared by themes24x7.com,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive
 

9 דברים שחייב לדעת לפני שבוחרים חברת פרסום בפייסבוק

9 דברים שחייב לדעת לפני שבוחרים חברת פרסום בפייסבוק

 

pexels-photo-567633

 

אם אתה חושב לשכור שירותי פרסום בפייסבוק מחברה חיצונית לעסק שלך, יש מספר נקודות שאתה צריך לדעת לפני.

אחרי הכל, אלו האנשים שהולכים להצעיד את החברה והמותג שלך קדימה באינטרנט, ולכן חשוב לקבל החלטה שקולה ונכונה.

הקמת קמפיין בפייסבוק דורשת הרבה עבודה ולכן אנו מבינים את הסיבות לכך שמחפשים סוכנות פייסבוק שתעשה את העבודה הקשה, ביניהם:

  • פילוח קהל היעד שלך (מציאת שעות נכונות, ומציאת הלקוח המושלם בשבילך דרך הפייסבוק)
  • בניית הקהל
  • העלאת כתובות אימייל וטלפון, בניית קהל חם, קהל מעורב, קהלים דומים (Lookalike), קהל הצופה בסרטונים וכו’)
  • יצירת קריאייטיב למודעות (מציאת תמונות מתאימות וגרפיקה ברמה גבוהה)
  • כתיבת קופי מושך ומעניין (כמו כן כותרות למודעות)
  • בניית אסטרטגיה (חשוב מאוד! לאיזה מודעות יהיה רימרקטינג (=שיווק מחדש) ולאיזה קהלים)
  • התקנת פיקסל ובדיקה שאכן הכל פועל
  • בדיקת כל דפי הנחיתה והאתר
  • בניית המודעות במנהל המודעות של פייסבוק והרצתם
  • פיקוח קבוע על המודעות ואופטימיזציה/בדיקת נתונים/Scaling.
  • קבלת החלטות לגבי מודעות – אילו מודעות טובות ואילו מודעות יש להשבית
  • יצירת דוחות ברורים ושליחתם ללקוח תוך תקשורת רציפה עימו
  • פתרון בעיות למודעות שמיצו את הפוטנציאל

 

1# האם הם משתמשים במודעות פייסבוק בעצמם?

 

מפחיד לראות כמה “סוכנויות פרסום בפייסבוק” לא משתמשות בעצמן בפלטפורמה לצורך פרסום עצמי.

יש הבדל גדול בין פרסום בפייסבוק על חשבונך לבין על חשבון אחרים. מי שמשקיע את הכסף שלו לומד הרבה יותר מהר.

הרבה סוכנויות פרסום בפייסבוק טוענות שהן “לא חייבות” להריץ מודעות כדי לגייס לקוחות חדשים.

זה יכול להיות נכון, אבל זה לא תירוץ לזה שהם לא מריצים את הקמפיינים שלהם בפייסבוק.

פלטפורמת הפרסום בפייסבוק משתנה כל הזמן ומתווספים שינויים ועדכונים כמעט כל שבוע…אז באיזה משתמש הם משתמשים כדי לבדוק את הפיצ’רים והרעיונות החדשים, ובכך משפרים את יכולותיהם? אנו מקווים שלא תחת המשתמש שלך.

 

2# איך הם מודדים תוצאות?

 

“אם אתה לא יכול למדוד את זה, אתה לא יכול לנהל את זה”

אם הם מדברים במונחים של חשיפות, קליקים, ואחוזי הקלקה – פשוט תברחו.

אם אתה קורא את המאמר הזה עכשיו כנראה שמה שמעניין אותך זה המרות, לידים ומכירות.

אתה מתעניין ביצירת מכירות ולא הגדלת ההתעניינות או החשיפה למוצר/שירות שלך. אל תתן לחברות הפרסום לבלבל אותך עם מושגים כמו CTR, CTM – תגיד להם שכל מה שמעניין אותך זה ROI – החזר על ההשקעה שלך.

שאל אותם, לאיזה ROI אני יכול לצפות לאחר חודש, חודשיים ו3 חודשים. תשאל אותם האם הם יכולים לספק לך קייס סטאדי – מקרה בוחן אמיתי מלקוחות קודמים שמציג את יכולתיהם.

 

3# תקשורת מהירה ומקצועית

 

כשאתה מחפש חברה שתנהל את הפרסום בפייסבוק למותג שלך, תבדוק כמה זמן לוקח להם להגיב למיילים ולשיחות שלך. אתה צריך לחפש חברה שביכולתה לענות תוך 24 שעות מקסימום ואפילו פחות לכל מייל ושיחה. אם לוקח להם יותר מ24 שעות, אתה כנראה צריך להמשיך לחפש.

בנוסף, תבדוק כי האדם שמנהל איתך את המשא ומתן מבין ויודע על מה מדובר, מספק תשובות מנומקות ומראה מקצועיות ושליטה בפלטפורמה.

 

4# מומחים באופן ספציפי

 

חפש חברת פרסום בפייסבוק שמנהלת בלוג באופן שוטף אודות התחום, שבו היא נותנת מידע שימושי ללקוחות ולקוראים שלה אודות הפלטפורמה ומעדכנת אותם בטיפים חדשים וכו’. כך תבין כי החברה באמת יודעת מה היא עושה ומעבר לכך גם משתפת את הידע הרחב שצברה. לעומת זאת, אם בבלוג שלהם הם לא עוסקים באופן עקבי בנושא הפייסבוק – זו נורת אזהרה מכיוון ואינם מראים ידע בנושא אלא רק מציעים אותו כשירות.

 

5# שימוש בטכנולוגיות מתקדמות

 

יש המון מערכות ותוכנות שעוזרות למקסם את התוצאות עבור העסק שלך. סוכנויות פרסום משתמשות במגוון כלים חיצוניים. טכנולוגיה מתקדמת היא מאוד חשובה שמדובר בפרסום בפייסבוק, היא עוזרת בבחירת המיקום, בטסטינג למודעות (A/B) ומודעות דינמיות. אתה צריך מומחה שיודע לנהל את הכלים הללו ויוודא כי הוא משיג לך את התוצאות הטובות ביותר שאפשר.

 

 

6# גודל החברה

 

בחיפוש אחר סוכנות פרסום בפייסבוק חשוב לדעת כמה לקוחות יש להם וכמה גדול הצוות שלהם.

אתה לא רוצה לעבוד עם חברות יותר מדי גדולות או יותר מדי קטנות. משהו באמצע זה מעולה.

ככל שהסוכנות גדולה יותר, כך היא פחות זריזה וזזה באיטיות, והאיש מולו אתם עומדים בקשר פחות מקצועי אלא יותר שירותי ומעביר את הפניות – ולכן לא תקבלו מענה מקצועי ומהיר.

בנוסף חברות פרסום גדולות פחות מתמקדות בתוצאות אמיתיות והחזר על ההשקעה עבור הלקוח, אלא יותר מתמקדות במיתוג. זה בסדר אם אתה בעל חברה בינלאומית אשר המיקוד שלה הוא במודעות למותג. בשבילנו לעסקים הקטנים והבינוניים, החזר מהיר על ההשקעה שלנו זה המלך.

 

7# חוזה מובן

 

המון חברות פרסום מציגות ללקוח חוזים עמוסים מדי עם תמחורים לא ברורים. בקלות תוכלו לפספס נקודות חשובות שישימו את המותג שלכם בסכנה. הסוכנות צריכה לספק לכם חוזה מסודר, מובן וברור שהתנאים לחוזה מובנים לפני שיוצרים לדרך. אם החוזה ארוך יותר מ3-5 דפים, תגידו לסוכנות שלא תחתמו עד שתקבלו מסמך קצר יותר.

 

8#  שאלות שכדאי לשאול!

 

  • שאל אותם כמה שנות ניסיון יש להם בניהול קמפיינים בפייסבוק.
  • תבקש קייס סטאדי שיראה את יכולותיהם בשטח
  • תבדוק איך הם רכשו את כישוריהם (למידה עצמית? הם משקיעים בקורסים עבור הסוכנות והעובדים?
  • תשאל האם הם דורשים מינימום תקציב חודשי

 

9# חשיבה מחוץ לקופסא

 

הנקודה הזאת מעט טריקית. סוכניות רבות עובדות בשיטתיות שהם פיתחו לעצמם וברגע שצצה בעיה כלשהי באסטרטגייה הם לא יודעים מה לעשות. בדיוק בשביל זה דרושה החשיבה מחוץ לקופסא והיצירתיות לפתור בעיות לא צפויות שצצות במהלך הדרך.

 

אנו תמיד ממליצים ללמוד את הבסיס של הפרסום בפייסבוק על מנת שתבינו טוב יותר מה לחפש בסוכנות הפרסום בפייסבוק ולעקוב אחר הנתונים שהם מספקים.

 

אם אתם מחפשים סוכנות פייסבוק מקצועית שתעזור לכם לנהל את מודעות הפייסבוק שלכם, צרו קשר איתנו בטופס ונשמח לדבר

 

 


איך אנחנו יכולים לעזור בשיווק העסק שלך?

השאיר/י פרטים ונשמח לתת לך מידע נוסף (:

 

 

 

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.


צריך יותר לידים, מכירות ?
 תן למומחים שלנו לייצר לך זרם בלתי פוסק של לידים ופניות חדשות

השאר פרטים עכשיו ונדבר 


 
close-link