“אלמוגים- דיור מוגן” מונה 60 יחידות דיור מוגן המבטיחות לדיירים מגורים אקסקלוסיביים, נוחות, בטחון, בטיחות, שירותי רפואה, חיי חברה תוססים ועוד.
לענות על הצורך למלא קרוב ל40 יחידות דיור בדיירים חדשים באמצעות ייצור לידים לאנשי המכירות בחברה.
להגיע לקהל יעד קשה לאיתור מכיוון ואין אופציית טירגוט מתאימה, ההתגברות על מכשול זה היא באמצעות בניית קמפיין תעלה.
קמפיין העשוי מ2 שלבים: שלב 1 – מאמר אשר מסנן רק גולשים עם עניין עתידי לעבור לדיור מוגן.
שלב 2 – רק הגולשים שנכנסו למאמר יראו אפשרות ליצירת קשר עם המקום והשארת פרטים.
בניית קמפיין איכותי שיספק את הלקוח מבחינת כמות הלידים היומית.
פיקוח יומי אחר פרמטרים קריטיים להצלחה (CTR, RS..)
ביצוע A/B טסט לצורך מציאת מודעה מוצלחת
Manual Bidding לצורך הפחתת התשלום פר ליד
פיקוח שהקמפיין לעולם לא מגיע למצב רוויה ושינוי מתמיד של קהלים
בניית מספר קהלים בפייסבוק בפייסבוק טירגוט ע”פ פרופיל הלקוח
בניית קהל לקוחות לשעבר – (באמצעות טלפונים,אימיילים)
בחירת מטרת קמפיין נכונה
החסרת קהלים לא רלוונטיים ללקוח
הטמעת פיקסל + קודי מעקב לצורך שיפור המרות ומעקב
התאמת תקציב
חשיבה אסטרטגית קדימה
הבנת קהל היעד של הלקוח
איסוף חומרים ומידע מהלקוח