5 טעויות במודעות הפייסבוק שמחסלות את התקציב שלך
16781
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16781,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1200,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-theme-ver-11.0,qode-theme-bridge | shared by themes24x7.com,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive,elementor-default
 

5 טעויות במודעות הפייסבוק שמחסלות את התקציב שלך

5 טעויות במודעות הפייסבוק שמחסלות את התקציב שלך

כשיוצרים את קמפיין ראשון בפייסבוק, המטרה היא להימנע מלעשות טעויות של מתחילים.

אפילו טעות אחת קטנה ללא ריכוז יכולה לחסל לחלוטין את הקמפיין.

מה שמעודד זה שהפרסום בפייסבוק תמיד יכול לעבור שינוי ולקבל תפנית מהותית בביצועים.

המאמר הזה יתרכז ב 5 טעויות פופולריות ויציג לכם גם פתרונות כדי שתוכלו להגיע לקמפיינים הרבה יותר מניבי תוצאות.

אז הרי לכם :7 טעויות שפוגעות בקמפיין הפייסבוק שלכם

 

1) טעות ב”טירגוט”

לא משנה כמה כתיבת המודעה, העיצוב או המיקום יהיה טוב, אם זה לא מופיע לקהל הנכון, אתם לא תראו יותר מדי תוצאות.

ממחקרים שבוצעו ב AdEspresso נמצא שיכול להיות עד 1000% הבדל בעלות הקליק , תלוי בקהל ש”מטרגטים” אליו את המודעה.

למשל, עלות קליק לקבוצות גיל שונות עלולה להיות גבוהה מקבוצות גיל אחרות.

יהיה חכם יותר אם תעשו מחקר קטן לפני שתתחילו ב- פרסום ממומן בפייסבוק שיתן לכם אינדיקציה טובה מי הקהל הנכון ביותר עבורכם.

איך להימנע מטעות ב”טירגוט” לקהל:

1) בצעו מחקר דמוגרפי – הבינו טוב יותר מי הקהל שלכם: גיל, מין, מיקום, הרגלי קנייה, השכלה, סגנון חיים. לאחר מכן “טרגרטו” אליהם מודעות באמצעות בפייסבוק.

2) חיקרו את התחומי עניין – השתמשו בכלי “Facebook Audience Insights” כדי להבין יותר טוב מי הקהל שלכם ובמה הוא מתעניין.

ברגע שתלמדו אודות התחומי עניין של הקהל, יהיה לכם קל יותר ליצור מסרים רלוונטים במודעות שלכם ולהגיע למודעות מצויינות.

3) כוונו לתחומי עניין בנישה – במקום לכוון לתחום עניין רחב שמתאר טווח רחב של אנשים, צמצמו את הקהל שלכם. אתם יכולים להוסיף מספר תחומי עניין, כך שהקהל שלכם יהיה חייב להתאים לפחות לתחום עניין אחד.

 

2) התאמה לא נכונה של קהל למודעה

כשאתם כותבים מודעה, תקחו בחשבון שלא כל מי שיראה את המודעה בהחלט מכיר את המותג שלכם.

יש אחוז גבוהה של אנשים שלא שמעו עליכם לפני כן, בעוד שכמובן יש אחוז מסויים של אנשים שכן מכיר את המותג כבר. האנשים שלא מכירים אתכם עשויים לשאול ” למה אני רואה את המודעה?”

ברוב הקמפיינים PPC יש 3 סוגי קבוצות קהל:

  1. קהל קר – אנשים שלא שמעו עליכם לפני ולא ביקרו באתר שלכם. זה לרוב הקהל שאתם מטרגרטים אליו.
  2. קהל מחומם – אנשים שיודעים מי אתה אבל לא יודעים מה אתה עושה.
  3. קהל רותח –  אנשים שקנו ממכם בעבר או בדרך להיות לקוחות שלכם.

כל קמפיין PPC צריך מודעות מותאומות בהתאם לטמפרטורת הקהל.

אם המודעה שלכם ישר תקפוץ ותגיד “הקליקו כאן וקנו עכשיו!” ,אנשים יחשבו שזה לא רלוונטי או אפילו מבהיל.

דרך מאוד פשוטה להבין אם הקהל מתאים למודעה היא באמצעות ה Relevance Score – ציון רלוונטיות.

ציון איכות זה חישוב של מספר פרמטרים שעוזרים לך להבין האם הקהל שלך מגיב למודעה.

ציון האיכות עוזר להפחית משמעותית את העלות לקליק והאחוז הקלקה.

ככל שהמודעה שלכם בעלת ציון גבוהה יותר, כך תשלמו פחות על קליקים ועל המרות.

ניתן לראות את ציון המודעות בדו”ח המודעות

facebook-ad-relevance-score

 

 

3) “טירגוט” לקהל רחב מדי

ראינו מספר קמפיינים שמכוונים לכמה מיליוני אנשים. אם אתם לא מותג מבוסס, ההצעה והמודעה שלכם לא יהיו רלוונטיים לכל כך הרבה אנשים.

לכוון למספר רב כל כך של אנשים עלול להביא לכך שלא תגיעו לקהל עם סבירות גבוהה שיקנה ממכם בגלל שאתם גם מוגבלים בתקציב יומי.

איך לדעת אם הקהל גדול מדי?

ראשית – אם גודל הקהל שלכם מגיע למליוני אנשים, תשאלו את עצמכם ” האם באמת הם מעוניינים במוצר שלי?” אם התשובה היא לא, צמצמו את הקהל והדמוגרפיה.

שנית – השוו את גודל הקהל לגודל התפוצה (Reach) שהצלחתם להגיע אליה. למשל אם התקציב שלכם הוא 2000 ש”ח ואתם רוצים להגיע ל-500,000 אנשים , כנראה שתצטרכו להקטין את הקהל.

תוכלו להקטין את הקהל באמצעות הוספה ואי הכללה של תחומי עניין, התנהגויות ודמוגרפיה (גיל,מין וכו’..).

4) אי שימוש ב – Custom Audiences

במהלך ניהול עמוד פייסבוק תיצברו קהל ממנו תוכלו ליצור מותאם אישית שזה אחד מהדרכים הטובות ביותר לנצח בפרסום בפייסבוק.

זיכרו כי שמדברי על PPC ועל טמפרטורת הקהל ,שימוש בקהל מותאם אישית יביא אתכם לצד החם של הקהל!

מניסיון אישי ומניסיון מול חברות אנו רואים כי שימוש בקמפייני רימרקטינג (שיווק חוזר)  בשילוב קהל מותאם אישית נותן 6X יותר המרות ותוצאות באותו תקציב פרסום.

אם אתם לא משתמשים בקהל מותאם אישית עדיין, אתם מפספסים פוטנציאל אדיר.

צרו קמפיין רימרקטינג – טרגטו למשל לקהל שביקר באתר שלכם

 

5) כוללים המרות מהעבר

כשמתחילים קמפיין פייסבוק, אנשים לפעמים עושים טעות בכך ששוכחים להוציא מהקהל אנשים שהקליקו והומרו בעבר.

השארת הקהל שהומר בקהל המודעה הוא רעיון רע :

  1. בזבוז תקציב על אנשים שכבר המירו
  2. המודעות לא רלוונטיות להם יותר.
  3. אם הלקוח ביצע רכישה ועדיין מקבל מסרים ממך הוא יהיה מוטרד.

כדי לא להכליל אותם צרו קהל מותאם אישית חדש של אנשים שביקרו בדפים ספציפיים באתר שלכם כמו “דף תודה”.

לאחר מכן אל תכלילו אותם בקמפיין .

 
רוצה לדעת איך להגיע בדיוק לקהל היעד שלך?

לקבלת איבוק טירגוט לייזר – השאר פרטים


 

מילים לסיכום

טעויות בקמפיין פייסבוק הן שכיחות למדי ויש לשים לב על מנת לחסוך בעלויות הפרסום שלך ולהוזיל עלויות.

מקווים שהחכמתם (:

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.


צריך יותר לידים, מכירות ?
 תן למומחים שלנו לייצר לך זרם בלתי פוסק של לידים ופניות חדשות

השאר פרטים עכשיו ונדבר 


 
close-link