איך לבחור חברה לקידום אתרים וממה יש להיזהר? - Creauto.co.il
19063
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-19063,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1200,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-theme-ver-11.0,qode-theme-bridge | shared by themes24x7.com,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive,elementor-default

איך לבחור חברה לקידום אתרים וממה יש להיזהר?

איך לבחור חברה לקידום אתרים

איך לבחור חברה לקידום אתרים

 

אחד מהסכנות הגדולות ביותר בעולם האינטרנט היא הקושי להבדיל בין ספקים איכותיים לכאלה שפחות,

ותעשיית הקידום האורגני היא אחת מהן.

למרבה הצער, אם תחפש יועץ SEO באינטרנט, תמצא הרבה חברות שמתיימרות להיות “מומחים” אבל יכולים יותר להזיק לאתר מאשר להועיל.

הטיפים הבאים יוכלו לעזור לך איך לבחור חברה לקידום אתרים אמינה ואיכותית שתצעיד אותך קדימה לעבר המטרות שלך בגוגל.

 

 

טוב מדי כדי להיות אמיתי – זה חוק כללי הנוגע לכל עולם האינטרנט. אם משהו טוב מדי כדי להיות אמיתי רוב הסיכויים שזה רמאות. אם חברה מבטיחה לך להיות בעמוד הראשון בגוגל במילים תחרותיות מחר בבוקר, חסוך את הכסף שלך ואל תתקרב. כדי להגיע לדירוג גבוה צריך להשקיע הרבה זמן ומאמץ.

 

סיפורי הצלחה וקייס סטאדי’ז – כולם יכולים לטעון שהם יודעים SEO, אבל מה שמבדיל את את הטובים מהגרועים זה ההיסטוריה שלהם. תבקש מחברת הקידום אתרים לתת לך דוגמאות לעבודת SEO שהם ביצעו. תבדוק את המילים שהם טוענים שקידמו לעמוד הראשון, האם הם באמת נמצאים שם ?

 

 

רוצה לשוחח עם יועץ קידום מומחה על האתר? לחץ כאן

 

עלויות קידום אתרים & ערך – כמו בבניית אתרים, לא תמיד המחיר זה הדבר העיקרי, אלא מה מקבלים בתמורה. לשלם 5,000₪ לחודש לקידום אתרים אורגני ולקבל מכירות זה עדיף מאשר להשקיע 1,000₪ בקידום שלא מגדיל את החשיפה או היקף העסקאות. קרא את המאמר המלא: קידום אתרים מחירים ועלויות

 

תעקוב אחרים ברשתות החברתיות ותקרא את הבלוג – קח קצת זמן לעקוב אחריהם בפייסבוק. אפילו אולי תקרא כמה מאמרים בבלוג. תקבל קצת הרגשה לגבי הסגנון שלהם, בגלל שבלוג ורשתות חברתיות הן פחות ערוצים רשמיים.

 

דבר איתם – תבצע שיחת ייעוץ עם החברות שאתה מוצא, תשמע את רמת המקצועיות והכניסה לפרטים שכל אחת ואחת מהחברות מדברות איתך. האם הם מסבירים באופן כללי בלי יותר מדי הסברים נוקבים לגבי מה תקבל ומה אופי העבודה?

 

באמת בודקים עבורך כדאיות? – המון חברות ירצו לבצע את המכירה, אך כמה בפועל יבדקו את כמות החיפושים ויבצעו הערכה האם בכלל כלכלי לך לקדם בערוץ השיווק הזה. ואם כבר מצאתם שנכון וכלכלי לקדם באמצעות קידום אורגני, כמה כסף זה יכול להכניס? האם הROI גבוהה משמעותית מערוצי שיווק אחרים? אלו דברים שחייבים לבדוק לפני כל מהלך קידום.

 

 

רוצה לשוחח עם יועץ קידום מומחה על האתר? לחץ כאן

 

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.


מה חסר לאתר שלך כדי להיות ראשון בגוגל?
 תן למומחים שלנו לחקור את התחום שלך ולחזור אלייך עם דו"ח קידום אתרים מפורט

השאר פרטים ונחזור אלייך


 
close-link