איך בנינו מערכות לידים אוטומטית לרופאי שיניים שלנו ואיך אתם יכולים ליישם את זה במרפאה שלכם גם? - Creauto
18018
rtl,single,single-post,postid-18018,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1200,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-theme-ver-11.0,qode-theme-bridge | shared by themes24x7.com,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive
 

איך בנינו מערכות לידים אוטומטית לרופאי שיניים שלנו ואיך אתם יכולים ליישם את זה במרפאה שלכם גם?

Untitled-1 (4)

איך בנינו מערכות לידים אוטומטית לרופאי שיניים שלנו ואיך אתם יכולים ליישם את זה במרפאה שלכם גם?

 

clock (1) 3 דק’ קריאה 

 

בעולם הדיגיטלי קל להרים קמפיין לידים שיתחיל לייצר פניות של פציינטים פוטנציאליים.

אך הבעיה מתחילה כאשר אנו רוצים לידים איכותיים, כאלו שירצו לסגור אתכם את העסקה כי הבינו שאתם המקום הטוב ביותר עבורם.

בניית מערכת לידים אשר מעבירה את הפציינטים תהליך המשכנע אותם אודות החברה,

השירות יקל משמעותית על תהליך המכירה ויחסוך לכם זמן יקר בהתנהלות מול לידים רלוונטיים.

Untitled-1 (4)

קהל המטרה צריך להכיר את המרפאה לפני הרכישה, להאמין בשירות שלכם ורק לבסוף לרכוש.

כבעלי מרפאות יש לכל אחד ממכם “תעלת מכירות” באופן כזה או אחר או בשמה “FUNNEL”.

תעלה בה העסק שלכם מציג את עצמו לקהל חדש ובאופן סיסטמטי מייצר מאחוז ממנו לקוחות חדשים בסוף התהליך.

אז מה היא בעצם תעלה?

תעלה היא מערכת בעלת כמה שלבים שהלקוח הפוטנציאלי שלכם עובר דרכה עד שהוא מגיע לשלב הסופי – רכישה/רכישה חוזרת.

בהתאם לתחום העיסוק שלכם יש שלבים שחייבים לקרות לפני הרכישה אם זה: קביעת פגישה, הגעה לקליניקה, חשוב לזכור שמדובר בתהליך.

איך תעלה בנויה?

שלב ראשון

נבנה פיסת תוכן בעלת ערך לקהל הפוטנציאלי שהמטרה שלה היא לסנן את הקהל הרלוונטי שמביע עניין במה שנציע לו בהמשך.

למשל: כתבה “4 פרמטרים שיעזרו לכם לבחור היכן לבצע השתלת שיניים” – שאותה נפרסם באמצעות פרסום בפייסבוק וכך קהל שיכנס למודעה הוא קהל שמתלבט כנראה בבחירת מרפאה להשתלת שיניים.

במאמר עצמו, נדגיש כמובן את הנקודות החזקות של המרפאה, נמצב את המרפאה כמומחית בתחום הנ”ל, וניתן לגולש תחושה כי הוא במקום הנכון ביותר עבורו לאחר שקיבל מידע חיוני.

לאחר מכן, נסמן את הקהל שנכנס לכתבה – כקהל מטרה נפרד שנפרסם לו באופן בלעדי את השלב הבא.

סימון קהל מתבצע באמצעות הטמעת פיקסל של פייסבוק.

פיקסל” – פיסת קוד שפותחה ע”י פייסבוק שמטמיעים באתר ובעצם עוקבת אחר תנועת הגולשים

ניהול עמוד פייסבוק נכון יכול לקצר את התהליך עוד יותר אם צברנו קהל שכבר עוקב ומתעדכן בעדכונים שלנו.

שלב שני

כרגע יש לנו קהל שביקר במאמר והצביע על עצמו כמביע עניין בנושא ובמוצר.

בהתאם לאופי הקהל – ניקח בחשבון שתי אופציות לפרסם לו.

  1. פרסום של פיסת תוכן נוספת שבה נמצב את המרפאה עוד יותר ומכך הגולש יבין עוד יותר כי מדובר במקום אמין, מקצועי וכדאי עבורו.

     2. פרסום טופס לידים – יש אפשרות  לפרסם לגולש שקרא מאמר – טופס לידים.  ויש לכך מספר יתרונות:

  1. אתם מבזבזים כסף רק על אנשים שקראו מאמר ולא מבזבזים כסף על קהל שלם כמו שעושות רוב המרפאות היום.
  2. הגולש מעריך אתכם יותר מכיוון וקרא פיסת תוכן קודם לכן, אתם מבדלים את עצמכם לעומת מה שכל שאר המרפאות עושות בשוק.
  3. איכות הליד  עולה משמעותית ומעטות הפעמים שיגיעו לידים לא רלוונטיים 
  4. עלות הליד יורדת משמעותית

 


מעוניינים במערכת לידים אוטומטית למרפאה שלכם?

השאירו פרטים ונשמח לתת לכם מידע נוסף (:

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.


צריך יותר לידים, מכירות ?
 תן למומחים שלנו לייצר לך זרם בלתי פוסק של לידים ופניות חדשות

השאר פרטים עכשיו ונדבר 


 
close-link