איך בנינו מערכת לידים אוטומטית ללקוחות שלנו ואיך אתם יכולים ליישם את זה בעסק שלכם גם? - Creauto
17185
rtl,single,single-post,postid-17185,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1200,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-theme-ver-11.0,qode-theme-bridge | shared by themes24x7.com,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive
 

איך בנינו מערכת לידים אוטומטית ללקוחות שלנו ואיך אתם יכולים ליישם את זה בעסק שלכם גם?

Untitled-1 (7)

איך בנינו מערכת לידים אוטומטית ללקוחות שלנו ואיך אתם יכולים ליישם את זה בעסק שלכם גם?

clock (1) 3 דק’ קריאה 

אם עד היום הייתם מפלחים קהל מטרה לפי תחומי עניין שחשבתם שהם רלוונטים ומנסים לגרום לו לקנות את המוצר שלכם ישירות, כנראה שחוויתם לא מעט כשלונות בקמפיינים מסוג כזה.

How-to-create-a-facebook-sales-funnel (1)

אי אפשר להסתמך רק על תחומי העניין שפייסבוק מציעים לנו בבואנו לעשות קידום ממומן בפייסבוק .

קהל המטרה צריך להכיר אותנו לפני הרכישה, להאמין במוצר ורק לבסוף לרכוש.

כבעלי עסקים ומיזמים לכולנו יש “תעלת מכירות” באופן כזה או אחר או בשמה “FUNNEL”

תעלה בה העסק שלכם מציג את עצמו לקהל חדש ובאופן סיסטמטי מייצר מאחוז ממנו לקוחות חדשים בסוף התהליך.

אז מה היא בעצם תעלה?

תעלה היא מערכת בעלת כמה שלבים שהלקוח הפוטנציאלי שלכם עובר דרכה עד שהוא מגיע לשלב הסופי – רכישה/רכישה חוזרת.

בהתאם לתחום העיסוק שלכם יש שלבים שחייבים לקרות לפני הרכישה אם זה: קביעת פגישה, הגעה לחנות הפיזית שלכם, חשוב לזכור שמדובר בתהליך.

(בסוף המאמר יש קישור למקרה אמיתי בו נציג בפניכם איך בנינו תעלה שיווקית ללקוח שלנו מתחום הנדל”ן)

איך תעלה בנויה?

שלב ראשון

נבנה פיסת תוכן בעלת ערך לקהל הפוטנציאלי שהמטרה שלה היא לסנן את הקהל הרלוונטי שמביע עניין במה שנציע לו בהמשך.

למשל: כתבה “איך לבחור דיור מוגן איכותי בחיפה” – שאותה נפרסם באמצעות פרסום בפייסבוק וכך קהל שיכנס למודעה הוא קהל שכנראה מחפש דיור מוגן בחיפה.

לאחר מכן, נסמן את הקהל שנכנס לכתבה – כקהל מטרה נפרד שנפרסם לו באופן בלעדי את השלב הבא.

סימון קהל מתבצע באמצעות הטמעת פיקסל של פייסבוק.

פיקסל” – פיסת קוד שפותחה ע”י פייסבוק שמטמיעים באתר ובעצם עוקבת אחר תנועת הגולשים

ניהול עמוד פייסבוק נכון יכול לקצר את התהליך עוד יותר אם צברנו קהל שכבר עוקב ומתעדכן בעדכונים שלנו.

שלב שני

כרגע יש לנו קהל שביקר במאמר והצביע על עצמו כמביע עניין בנושא ובמוצר.

בהתאם לאופי הקהל – ניקח בחשבון שתי אופציות לפרסם לו.

  1. פרסום של פיסת תוכן שבה יידרש הקהל להשאיר כתובת מייל על מנת לקבל אותה

למשל: ספר קצר “7 דברים שדיורים מוגנים מעדיפים להסתיר ממכם”

הקהל ירצה לדעת יותר ולכן חלק ממנו ישאיר את כתובת המייל.

  1. פרסום טופס לידים – יש אפשרות טיפה לדלג על שלב הביניים וישר לפרסם לגולש טופס לידים. יש לנו לא מעט קמפיינים מוצלחים כאלה, הכל תלוי בסוג ואופי המוצר, בקהל וכו’

 


מעוניינים במערכת לידים אוטומטית לעסק שלכם?

השאירו פרטים ונשמח לתת לכם מידע נוסף (:

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.


צריך יותר לידים, מכירות ?
 תן למומחים שלנו לייצר לך זרם בלתי פוסק של לידים ופניות חדשות

השאר פרטים עכשיו ונדבר 


 
close-link