6 סיבות למה הטראפיק באתר שלך יורד ואיך להחזיר את השליטה לידיים - Creauto
18920
rtl,single,single-post,postid-18920,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1200,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-theme-ver-11.0,qode-theme-bridge | shared by themes24x7.com,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

6 סיבות למה הטראפיק באתר שלך יורד ואיך להחזיר את השליטה לידיים

יש זמנים בהם כמות הטראפיק באתר משתנה. לפעמים לטובה ולפעמים לרעה.

לא קשה לאבחן למה הכמות טראפיק יורדת. ריכזנו עבורכם מספר דרכים שיעזרו לכם להחזיר את השליטה

על כמות התנועה לאתר ולהגדיל אותה.

 

6 סיבות לירידה בטראפיק האורגני

6 סיבות לירידה בטראפיק האורגני

 

1. המעבר למובייל

 

המובייל שינה את הרגלי החיפוש. יותר עסקים מעידים שהמובייל שינה את הרגלי החיפוש. זה בגלל שהשינוי המהותי הוא באיך שאנשים מחפשים שירותים ומוצרים. ההפרעות בטראפיק נובעות מכך שהתצוגה שתופיע לגולש היא לרוב על בסיס מיקום GPS עם תוצאות לוקאליות המותאמות לאזור שלו.

 

החיפושים מהמובייל משנים את הרגלי הצריכה שלנו לתוכן והחיפוש נהיה הרבה יותר זמין לנו.

כך יוצא שהשעות והימים בהם אנו מחפשים משתנים לדוגמא ב2 בלילה נוכל לחפש מה שעולה על רוחנו בלי לקום בכלל מהמיטה, דבר שאולי היינו מוותרים עליו אם היינו תלויים רק במחשב נייח.

 

המעבר לחיפושים במובייל מצריכים אותנו בעלי האתרים להנגיש את האתר לצרכים החדשים.

לתת לגולש אופציה להתקשר מידית, אפשרות להשארת הודעה וכו’.

 

 

2. שינויים בהרגלי הצריכה

 

לפעמים כמות התנועה שיורדת באתר אחד עוברת לאתר אחר בעל מוצר או שירות שונה.

לדוגמא אתרים שהתעסקו במצלמות דיגיטליות חווים כרגע ירידה משמעותית בטראפיק בעקבות יציאת האייפון והסמארטפונים החדשים.

 

 

3. בעיות בהתאנדקסות

בעיה לא נפוצה במיוחד היא האפשרות שגוגל לא יכולה לסרוק את האתר שלכם כמו שצריך.

ברגע שהאתר שלכם נהיה פופולרי ומתחילים להגיע אליו יותר ויותר גולשים, הסורקים של מנועי החיפוש גם מגיעים אליו יותר וסורקים דפים חדשים.

לפעמים האחסון שרכשתם לא יעמוד בעומס ויציג למשתמשים הודעות שגיאה ולא יציג להם את האתר כראוי.

 

4. אתר לא מאובטח

הדפדפן של גוגל מזהיר גולשים מפני אתרים לא מאובטחים. זה מצב שיכול להפחיד הרבה מהגולשים הפוטנציאליים באתר שלכם.

 

5. פריצה באתר

 

מדי פעם יכול להיות שתגלו שהאתר שלכם נפרץ. זה יכול לגרום לאפקט שלילי על דירוג האתר.

אפשרות אחת לבדיקה האם האתר נפרץ היא באמצעות Google Search Console ולראות שם האם יש דפים שאתם לא מכירים וכנראה צצו בעקבות פעולת פריצה לאתר.

חשוב לבצע גיבוי לאתר לפחות מדי שבוע כי סביר להניח שבמוקדם או במאוחר תתמודדו עם פריצה.

 

6. גוגל משנה את האלגוריתם

 

מנוע החיפוש של גוגל מתבסס על מידע ומתן ערך לגולש שמחפש את מבוקשו.

אם אתה חווה ירידה במיקומים, חשוב שתבדוק מה השוני בינך לבין ה5 הראשונים במילת החיפוש שלך.

 

 

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.


צריך יותר לידים, מכירות ?
 תן למומחים שלנו לייצר לך זרם בלתי פוסק של לידים ופניות חדשות

השאר פרטים עכשיו ונדבר 


 
close-link